در نشست روابط‌ عمومی‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس صورت گرفت؛

تقدیر از خدمات سردار «هاشمی دانا» در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

در نشست روابط عمومی‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از خدمات شایان سردار «سیدمجید هاشمی دانا» در راستای ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۳۵۹۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴ - 31August 2019

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، دومین جلسه نشست روابط عمومی‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس صبح امروز (شنبه) در سالن جلسات موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

در این جلسه از زحمات و تلاش‌های ارزنده سردار سرتیپ دوم پاسدار سیدمجید هاشمی دانا معاون سابق معاون روابط عمومی، تبلیغات و امور بین‌الملل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در راستای ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت تقدیر و قدردانی به عمل آمد.

تقدیر از سردار دانا در نشست روابط‌عمومی‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس

سردار هاشمی دانا در این جلسه با بیان اینکه از همکارانم در معاونت روابط عمومی درخواست دارم که روال گذشته را قوی‌تر ادامه دهند، اظهار داشت: با همکاری و همپوشانی تمام نیروهای شاغل در روابط عمومی‌های بنیاد اقدامات خوبی صورت گرفت که امیدوارم این روند در دوره جدید بهتر از گذشته انجام پذیرد.

وی افزود: نیروهای فعال در روابط عمومی تمام بخش‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در نظر داشته باشند که کار برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، لذا هر قدم که در این راه بردارند، در ثواب آن شریک خواهند بود.

سردار هاشمی دانا خاطرنشان کرد: به وضعیت جامعه امروز که نگاه می‌کنیم، ولنگاری و تهاجم فرهنگی را می‌بینیم. دشمن بیکار ننشسته است. در این روزها که به انتخابات [مجلس یازدهم شورای اسلامی] نزدیک می‌شویم، نباید اجازه دهیم مسائل فرعی‌ به اصل انتخاب آسیب برساند. اگر بخواهیم سکوت کنیم، این تهاجم فرهنگی به کشور آسیب می‌رساند.

وی ادامه داد: در جامعه امروز، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌تواند خیلی کارساز باشد. از این‌رو بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بویژه در حوزه روابط عمومی و تبلیغات باید در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پیشگام باشد تا پیام این فرهنگ مقدس در جامعه ماندگار باشد.

گفتنی است، سردار سرتیپ دوم پاسدار «سید مجید هاشمی دانا» چندی پیش با حکم سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، با حفظ سمتِ سرپرستی خبرگزاری دفاع مقدس، به‌عنوان معاون اداری و پشتیبانی این بنیاد منصوب شد.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار