طی پیام‌های جداگانه‌ای؛

فرماندهان ارتش روز پدافند هوایی را تبریک گفتند

فرماندهان نیروهای زمینی، هوایی و دریایی ارتش طی پیام‌های جداگانه‌ای روز پدافند هوایی را تبریک گفتند.
کد خبر: ۳۶۰۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶ - 01September 2019

فرماندهان نداجا، نهاجا و نزاجا روز پدافند هوایی را تبریک گفتندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «حسین خانزادی» فرمانده نیروی دریایی ارتش، امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» فرمانده نیروی هوایی ارتش و امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش طی پیام‌های جداگانه‌ای روز پدافند هوایی را به امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تبریک گفتند.

پیام امیر دریادار «حسین خانزادی» فرمانده نیروی دریایی ارتش

برادر ارجمند، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد

فرمانده محترم نیروی پدافند هوایی ارتش

سلام علیکم

پهنه‌ آسمان ایران اسلامی سرشار از عطر شجاعت و فداکاری محافظان سرافراز پدافند هوایی است که با چشمان همیشه‌ بیدار و هوشیاری مثال‌زدنی، ابتکار، خلاقیت و ایمان ولایی، سد محکمی را در برابر دشمنان میهن عزیز اسلامی ایجاد کرده‌اند.

دهم شهریور روز پدافند هوایی فرصت مناسبی است تا بدینوسیله از تلاش‌های شبانه‌روزی نگهبانان غیور و خستگی‌ناپذیر این مرزوبوم تقدیر بعمل‌آورده و از درگاه خداوند بزرگ مسئلت نمایم تا همچون گذشته کامیابی و موفقیت این نیروی قهرمان را تداوم بخشیده و در مسیر توسعه‌ اقتدار و قدرت ملّی و پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تحت توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و رهبری داهیانه فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی)، شما و کارکنان خدوم این نیرو را توفیق عنایت فرماید.

فرمانده نيروی دريایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ايران

دريادار حسین خانزادی

پیام امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» فرمانده نیروی هوایی ارتش

برادر ارجمندم امیر سرتیپ ستاد علیرضا صباحی‌فرد

فرمانده محترم نیروی پدافند هوایی ارتش

سلام علیکم

با صلوات بر محمد و آل محمد (ص)

تورّق خاطرات سال‌های دفاع مقدس و پس از آن، شکوه و شوکت رقم خوردن عزت دفاع از حرّیت و شرافت سرزمین دلیران و بیشه شیران، ایران سربلند به قیمت جان و با تن پوش زرهی در هم تنیده و به هم بافته از جنس آفند و پدافند را در خاطر تداعی می کند. امروز نهال بارور دفاع مردانه از آسمان که پیشکسوتان ما شانه به شانه هم در دشتستان مقاومت غرس کرده و عرصه سیمرغ را از مزاحمت و تعرض مصون داشتند، نخل تناوری است که بار شیرین امنیت می‌دهد.

سالروز تشکیل پدافند هوایی فرصت مغتنمی برای تجدید میثاق برادری و جانبازی در راه میهن عزیزمان است. از این رو با تبریک این روز فرخنده، توفیق روزافزون آن برادر ارجمند و همرزمان آفتاب نسب‌تان در جای جای این خاک پر گهر را از درگاه احدیت، در ظلّ توجهات حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تحت رهبری مقام عظمای ولایت و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) مسئلت می نمایم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده

پیام امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش

برادر و همرزم عزیزم امیر سرتیپ ستاد علیرضا صباحی‌فرد

فرمانده محترم نیروی پدافند هوایی ارتش

سلام علیکم

با صلوات بر محمد و آل محمد (ص)

دهم شهریورماه، فرصت مغتنمی است برای بازخوانی مجاهدت، ایثار و مقاومت‌های فرزندان ملت در نیروی پدافند هوایی که همواره با جنس اقتدار، استقامت و عزمی پولادین در حفاظت از آسمان امن ایران اسلامی فداکارانه در میدان حاضرند.

به‌برکت هدایت‌های داهیانه فرماندهی معظم کل قوا (حفظه الله)، خون شهدای والامقام انقلاب اسلامی و نیز همراهی مردم و قدرت نیرو‌های مسلح، امروز آسمان جمهوری اسلامی ایران امن‌ترین آسمان دنیاست و جایی که دشمن تخطی کند، چشمان تیزبین پدافند هوایی کشور‌مان به او فرصت نخواهد داد و در کسری از زمان متجاوزان را فرو خواهد نشاند.

بی‌شک مجموعه ارزشمند پدافند هوایی در ایجاد آسمان امن و حفظ و تقویت بازدارندگی و توانمندی دفاعی کشور جایگاه ویژه‌ای دارد و نماد قدرت، عظمت و افتخار ملتی است که دربرابر هرگونه تجاوز و گستاخی، مردانه ایستاده است.

اینجانب به نیابت از همرزمان شما در نیروی زمینی ارتش، روز پدافند هوایی را به شجاع‌دلان آسمان ولایت قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و توفیق جنابعالی را در تحقق منویات مقام عظمای ولایت، تحت توجهات خاصه حضرت ولی عصر (عج) از درگاه خداوند سبحان خواستارم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سرتیپ کیومرث حیدری

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار