استاندار لرستان مطرح کرد؛

محرم فرصتی مناسب برای کسب معرفت بیشتر نسبت به قیام امام حسین(ع)

سید موسی خادمی گفت: عزاداری برای امام حسین(ع) و یاران شهیدش جز شعائر دین و کاری پسندیده است و در این ایام باید سعی کنیم معرفت بیشتری نسبت به قیام امام حسین(ع) و فلسفه این واقعه مهم تاریخی کسب کنیم.
کد خبر: ۳۶۰۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۹ - 01September 2019

محرم فرصتی مناسب برای کسب معرفت بیشتر نسبت به قیام امام حسین(ع)

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، «سید موسی خادمی» استاندار لرستان و رئیس شورای هماهنگی دفاع مقدس لرستان در نشست صمیمی با سرهنگ «حجت الله ناصر پور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان و کارکنان این اداره کل ضمن تسلیت ایام عزاداری اباعبدالله الحسین(ع)، اظهار داشت: اگرچه عزاداری برای امام حسین(ع) و یاران شهیدش جز شعائر دین و کاری پسندیده است، در این ایام باید سعی کنیم معرفت بیشتری نسبت به قیام امام حسین(ع) و فلسفه این واقعه مهم تاریخی کسب کنیم.

وی افزود: وظیفه اصلی همه ما رسیدن به شناخت نسبت به امام حسین(ع) و تأثیر این قیام در تاریخ اسلام است.

خادمی  کار بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را بسیار مهم دانست و گفت: برای پیشرفت فعالیت های مرتبط با دفاع مقدس در سطح ملی  و استانی باید کمک شود.

استاندار لرستان با بیان اینکه در سطح کشور بودجه سالی یک بار توزیع می‌شود، تصریح کرد: در سطح کشور هر سازمانی که تشکیل می‌شود باید برای  انجام فعالیت‌هایش بودجه و اعتباری داشته باشد.

رئیس شورای هماهنگی دفاع مقدس ادامه داد: برای پیشرفت برخی از پروژها و کارهای دفاع مقدس می‌توان از اعتبارات استانی استفاده کرد به عنوان مثال اداره کل ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات هر ساله بخشی از  منابع مالی‌شان را در راستای ترویج فرهنگ دفاع مقدس استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: وظیفه شورای هماهنگی دفاع مقدس این است که با دستگاه‌های مختلف هماهنگ کنند که بخشی از امکاناتشان را در خصوص فعالیت‌های دفاع مقدس هزینه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار