با حکمی از سوی رئیس کمیته امداد؛

«عبدالملکی» در سِمت معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد ابقا شد

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در حکمی «حجت‌اله عبدالملکی» را در سِمت معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد ابقا کرد.
کد خبر: ۳۶۰۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵ - 02September 2019

«حجت‎اله عبدالملکی» به عنوان معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد ابقا شدبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «سیدمرتضی بختیاری» رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در حکمی «حجت‌اله عبدالملکی» را در سِمت معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد ابقا کرد.

رئیس کمیته امداد در حکم معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آورده است: با استناد به بند (۶) ماده (۱۴) اساسنامه و نظر به تدین، تخصص، تجربیات ارزنده، به موجب این ابلاغ حکم جناب‌عالی را به مدت دو سال به عنوان معاون اشتغال و خودکفایی در نهاد انقلابی کمیته امداد امام خمینی (ره) تمدید می‌نمایم.

بر این اساس انتظار می‌رود با نصب العین قرار دادن توصیه‌های موکد و بیانات راهبردی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم، نسبت به ساماندهی و برنامه ریزی جهت استفاده از همه ظرفیت‌های موجود در نهاد انقلابی کمیته امداد امام خمینی (ره) در جهت تحقق دستورات معظم له از جمله توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات برای خانواده‌های تهیدست با برنامه ریزی دقیق و پیگیری مجدانه و با رعایت کرامت و حرمت کمک شوندگان گام بردارید.

امید است تحت عنایت حضرت ولی عصر (عج) و با بهره‌گیری از تجارب و تشریک مساعی همکاران، توفیق خدمت‌گزاری بیشتر حاصل و موجب قرب الهی و رضایت‌مندی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) فراهم گردد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار