امیر حاتمی:

استکبار فقط زبان زور را می‌فهمد/ ملت‌های منطقه مدیون جبهه مقاومت هستند

وزیر دفاع گفت: تحولات ماه‌های اخیر ازجمله آنچه در صحنه مقاومت لبنان در مقابل رژیم صهیونیستی اتفاق افتاد، بار دیگر نشان داد که استکبار و عوامل آن‌ها زبانی به غیر از زور را درک نمی‌کنند.
کد خبر: ۳۶۰۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸ - 04September 2019

استکبار زبانی به غیر اززور را درک نمی‌کند/منطقه مدیون مقاومت استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در مراسمی که با حضور تعدادی از مسئولان نیروی قدس و فرماندهی اطلاعات خارجی سپاه و مسئولان امور بین الملل وزارت دفاع برگزار شد، ضمن قدردانی از فعالان عرصه مقاومت، اظهار داشت: دیپلماسی مقاومت، بخشی از عرصه مقاومت و جهادگری است به همین جهت فعالان این عرصه ثواب جهادگران واقعی را به لطف خداوند متعال خواهند داشت.

وی افزود: محور مقاومت، محور انسانیت، آزادگی، دیانت، شرافت و مظهر مبارزه با تمامی مظاهر شر ازجمله کفر، استبداد، تروریسم، استکبار و زیاده‌خواهان است و امروز مبارزه در این سنگر، مبارزه مقدس و جهاد در راه خداست.

وزیر دفاع ادامه داد: امروز با لطف و عنایت خداوند، رهبری‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و مجاهدت تمامی جهادگران این عرصه، مقاومت به اوج افتخار رسیده و خاری در چشم دشمنان است و به همین دلیل نیز آن‌ها این را برنمی‌تابند. امروز دیپلماسی مقاومت یکی از محور‌های مهم و تاثیرگذار در دیپلماسی دفاعی جمهوری اسلامی ایران است.

امیر حاتمی اظهار داشت: توطئه بسیار بزرگی علیه منطقه طراحی شده بود و مجریان این طرح از شرور‌ترین افراد انتخاب و در قالب گروه‌های تکفیری، تروریستی جمع کرده بودند. چنانچه مردان عرصه مقاومت نبودند، جاه‌طلبی‌های رژیم صهیونیستی به پشتوانه حامیان مستکبر غربی، به مناطقی بسیار فراتر از مرز‌های کنونی این رژیم رسیده بود.

وی خاطرنشان کرد: تروریست‌های تحت حمایت استکبار، نقشه شومی برای کل منطقه داشتند و امروز همه ملت‌های منطقه مدیون رزمندگان محور مقاومت هستند که نقش اصلی را در شکست دادن این گروه‌ها ایفا کردند و من علاوه بر وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک ایرانی از آن‌ها قدردانی می‌کنم.

وزیر دفاع گفت: تحولات ماه‌های اخیر در بخش‌های مختلف این منطقه ازجمله آنچه در صحنه مقاومت لبنان در مقابل رژیم صهیونیستی اتفاق افتاد، بار دیگر نشان داد که استکبار و عوامل آن‌ها زبانی به غیر از زور را درک نمی‌کنند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها