مسئول کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد:

کنگره یک‌هزار و 36 شهید بسیجی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

مسئول کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری کنگره یک‌هزار و 36 شهید بسیجی این استان در هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۳۶۰۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲ - 04September 2019

سرهنگ «ایمان خردمند» مسئول کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یاسوج با اشاره به برگزاری کنگره ملی 92 هزار شهید بسیجی کشور در سال جاری، اظهار داشت: این کنگره در سطح استانی نیز برگزار شده و از هفته دفاع مقدس کار خود را شروع می‌کند.

مسئول کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد افزود: در این راستا همه برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، سازندگی و یادواره‌های شهدا از هفته دفاع مقدس تا هفته بسیج به نام شهدای بسیجی نامگذاری می‌شود.

خردمند هدف از برگزاری این کنگره را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، معرفی الگوهای ارزشی دفاع مقدس و برجسته کردن نقش مردم در انقلاب و دفاع مقدس عنوان و بیان کرد: با برگزاری چنین برنامه‌هایی، یاد و خاطره شهدای بسیجی در بین مردم به‌ویژه در بین دانشجویان و دانش‌آموزان زنده نگه داشته می‌شود.

وی با بیان اینکه ملت ایران 92 هزار شهید بسیجی را به انقلاب و نظام اسلامی تقدیم کرده‌ است، گفت: یک هزار و 36 نفر از شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد یعنی حدود 60 درصد شهدای استان بسیجی بودند و این امر ضرورت توجه ویژه به این کنگره را ایجاب می‌کند.

مسئول کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد گفت: لازم است ادارات، نهادهای مختلف و دانشگاه‌ها  همت ویژه‌ای در جهت برگزاری این یادواره داشته باشند تا بتوانیم برنامه‌ای درخور شأن شهدای بسیجی استان برگزار کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار