حجت‌الاسلام دهقان در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

مردم جهان باید ادامه دهنده مسیر بصیرت‌افزایی امام حسین باشند

امام جمعه شهرستان خاش با بیان اینکه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) محور و شاخص در وحدت، بصیرت افزایی، ایثارگری و ایمان و اخلاص است، گفت:به مردم جهان توصیه می‌کنیم ادامه دهنده راه ارزشی ایشان باشند.
کد خبر: ۳۶۰۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۸ - 05September 2019

«حجت‌الاسلام غلامرضا دهقان» امام جمعه شهرستان خاش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان، اظهار داشت: ویژه برنامه‌های گرامی داشت ایام عزاداری ماه محرم در سوگ شهادت حضرت ابی عبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش در خاش با استقبال گرم و پرشور علاقمندان به ساحت اهل بیت (ع) در حال برگزاری است.

حجت الاسلام دهقان بیان کرد: برنامه‌های سخنرانی و مداحی و برپایی ایستگاههای صلواتی و نمایشگاه‌های عکس و کتاب و فروش لوازم عزاداری و اجرای مسابقه‌های فرهنگی و هنری و زیارت عاشورا و عزاداری و غیره در دستور کار ستاد مردمی مناسبتهای ملی و مذهبی خاش است.

وی اظهار داشت: در مناطق شهری و روستایی خاش ویژه برنامه‌های خاص این ایام با مشارکت مردم شیعه و سنی در حال اجرا می‌باشد.

امام جمعه خاش گفت: عزیزان ما در ارتش و سپاه و نیروی انتظامی شهرستان علاوه بر کمک به اجرای منظم و امن برنامه‌ها در حوزه‌های ستادی خودشان نیز به اجرای برنامه می‌پردازند.

این مسئول ادامه داد: حضرت ابی عبدالله الحسین (ع) محور و شاخص در وحدت، بصیرت افزایی، ایثارگری و ایمان و اخلاص بوده‌اند، لذا به همگان توصیه می‌کنیم ادامه دهنده راه ارزشی ایشان باشند.

حجت الاسلام دهقان از همکاری و حضور نیروهای سخت کوش و ولایی بسیج و سپاه و انتظامی و ارتش و سربازان گمنام امام زمان و سایر ارگانها و نهادها در جهت اجرای مطلوب و کیفی برنامه‌های ویژه ماه محرم در خاش تقدیر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار