سردار رحیمی خبر داد؛

انهدام ۲۵ باند قاچاق مواد مخدر طی هفته گذشته

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از انهدام ۲۵ باند قاچاق مواد مخدر و دستگیری ۳۱۰ نفر از خرده‌فروشان و قاچاقچیان مواد افیونی در قالب طرح «ظفر یک» خبر داد.
کد خبر: ۳۶۰۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵ - 07September 2019

رحیمیبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین رحیمی» فرمانده انتظامی تهران بزرگ صبح امروز در حاشیه طرح شناسایی و دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر، در جمع خبرنگاران درباره اقدامات پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ اظهار داشت: اقدامات پلیس تهران بزرگ در مبارزه با مواد مخدر که در قالب طرح «ظفر یک» از اوایل هفته گذشته آغاز شد، منجر به شناسایی ۲۳۰ نقطه تجمع معتادان و خرده‌فروشان و قاچاقچیان شده است که طی آن ۳۱۰ نفر دستگیر و به همراه آن‌ها ۸۰۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

وی افزود: طی این مدت ۲۵ باند و ۲۲ قاچاقچی و سرشبکه توزیع مواد مخدر نیز شناسایی و دستگیر شدند؛ علاوه بر این، ۱۹ منزل نیز که در آن‌ها مواد مخدر خرید و فروش می‌شد، پلمب شد؛ همچنین از دستگیرشدگان ۱۹ دستگاه وسیله نقلیه نیز ضبط شده است.

سردار رحیمی با بیان اینکه در مجموع هزار و ۳۰۰ نفر اعم از معتادان، خرده‌فروشان و قاچاقچیان دستگیر شده‌اند، گفت: در راستای پاک‌سازی نقاط مختلف تهران از وجود معتادان و موادفروشان، مناطق شوش، مولوی، دروازه غار و فرحزاد به صورت ۹۰ درصد و منطقه حاشیه رودخانه جاجرود به صورت ۱۰۰ درصد پاکسازی شده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه با کار‌های اطلاعاتی، پلمب تعداد منازلی که پاتوق موادفروشان باشد، افزایش خواهد داشت، ادامه داد: این طرح با جدیت دنبال می‌شود؛ زیرا امسال را سال پاکسازی تهران از لوث وجود معتادان نام‌گذاری کرده‌ایم؛ به عبارت دیگر وقتی خریدار نباشد، عرضه هم کاهش می‌یابد.

رئیس پلیس پایتخت اضافه کرد: از ابتدای سال تاکنون ۹ تن و ۳۴۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر از ۲۷۳ قاچاقچی کشف و ضبط شده که در این رابطه ۲۳ باند متلاشی و یک هزار و ۸۰۱ دستگاه وسیله نقلیه نیز ضبط شده است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها