معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه:

مرزهای ایران از امن‌ترین مرزهای منطقه است/ سپاه مقتدرانه در مرزها حضور دارد

سردار «علی‌اکبر پورجمشیدیان» با تأکید بر اینکه مرزهای ما از امن‌ترین مرزهای منطقه است، گفت: در مرزهای امنیتی و حساس کشورمان حضور مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچون گذشته محکم با صلابت و اقتدار ادامه دارد.
کد خبر: ۳۶۱۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲ - 07September 2019

مرزهای ایران جزء امن‌ترین مرزهای منطقه است/ سپاه مقتدرانه در مرزها حضور داردبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «علی‌اکبر پورجمشیدیان» معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه در گفت‌وگو با «آنا»، درباره آخرین وضعیت امنیت مرزهای کشور، اظهار داشت: «در مرزهای امنیتی و حساس در شمال غرب، جنوب شرق و غرب کشورمان حضور مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچون گذشته محکم با صلابت و اقتدار ادامه دارد».

وی با تأکید بر اینکه مرزهای ما از امن‌ترین مرزهای منطقه است، ادامه داد: این حضور روز به روز چشمگیرتر، بااقتدارتر و باعظمت‌تر خواهد بود و هر نگاه چپی را دشمنان داخلی و خارجی نسبت به امنیت و مرزهای کشورمان با صلابت و اقتدار نیروهای سپاه پاسداران مواجه خواهند شد.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه گفت: سیدحسن نصرالله صادق‌ترین مرد بر روی زمین است و این را صهیونیست‌ها هم می‌دانند.

وی درباره مذاکرات اعلام کرد: «دشمن از روی ترس مسائلی همچون مذاکره را مطرح می‌کند و این به‌نوعی یک فرار به جلو است که آن‌ها با این سناریو درصدد طرح مسائل این‌گونه هستند».

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها