معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

برگزاری همایش «تفنگ‌داران عشایر» در یاسوج

سرهنگ «مصطفی مثنوی» با اشاره به نقش عشایر کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع مقدس گفت: همایش «تفنگ‌داران عشایر» به صورت ویژه در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۶۱۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸ - 08September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌‌پرس از یاسوج، «مصطفی مثنوی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز در دومین نشست ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس از تشکیل کمیته اجرایی و پشتیبانی ستاد هفته دفاع مقدس در سپاه فتح استان خبر داد و اظهار داشت: حدود 44 عنوان برنامه جهت برگزاری در هفته دفاع مقدس امسال پیش‌بینی شده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در نخستین روز از هفته دفاع مقدس خبر داد و افزود: امسال مراسم رژه فقط در مراکز استان‌ها برگزار می‌شود و این مراسم را در شهرستان‌ها نخواهیم داشت.

مثنوی برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان و بیان کرد: این نمایشگاه در مرکز شهر یاسوج و در سایر شهرستان‌های استان برگزار می‌شود و کمیته ویژه‌ای جهت برگزاری آن پیش‌بینی شده است.

وی به برنامه‌های کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات اشاره داشت و عنوان کرد: در حوزه رسانه به‌ویژه رسانه ملی برنامه‌هایی با حضور پیشکسوتان و فرماندهان دفاع مقدس پیش‌بینی شده که تبیین توانمندی‌های دفاعی و نظامی و پاسخگویی به شبهات در این برنامه‌ها هدف‌گذاری شده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد همچنین از افتتاح تعدادی از پایگاه‌های مقاومت، مسکن مددجویان کمیته امداد و پروژه‌های داخلی نیروهای مسلح در هفته دفاع مقدس خبر داد.

مثنوی برگزاری نشست‌های روشنگری و بصیرت‌افزایی، دیدار با خانواده‌های شهدا، دیدار با ائمه جمعه و برگزاری نشست‌ هیئت‌های اندیشه‌ورز را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال عنوان و ابراز کرد: همچنین در این هفته همایش «تنفگ‌داران عشایر» به صورت ویژه برگزار می‌شود. 

وی با اشاره به برگزاری کنگره ملی 92 هزار شهید بسیجی در کشور گفت: به همین مناسبت در بازه زمانی هفته دفاع مقدس تا هفته بسیج یادواره‌ها و برنامه‌های مختلفی در سطح استان برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: از یک هزار و 880 شهید استان کهگیلویه و بویراحمد، یک هزار و 36 شهید یعنی حدود 64 درصد شهدای استان بسیجی هستند که به این لحاظ رتبه نخست را در کشور داریم.

مثنوی برپایی میز خدمت با حضور بسیج ادارات و مجموعه مدیران کل در مصلاهای نماز جمعه را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال عنوان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها