امیر فرهاد امیری در گردهمایی محققان آجا خبر داد

ساخت شبیه‌ساز "میگ 29" توسط نیروی هوایی ارتش در آینده نزدیک

رئیس اداره تحقیقات و جهاد خودکفایی ارتش گفت: ما در نیروی هوایی ارتش شبیه‌ساز سوخو 24 و میراژ را ساخته‌ایم و به‌زودی ساخت شبیه‌ساز میگ 29 را نیز آغاز می‌کنیم.
کد خبر: ۳۶۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۷ - 15December 2014

ساخت شبیه‌ساز

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر دریادار دوم فرهاد امیری رئیس اداره تحقیقات و جهاد خودکفایی ارتش، صبح امروز در گردهمایی محققان تحقیقات غیرصنعتی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: پس از شکلگیری هسته جهاد خودکفایی در ارتش، شاهد دستاوردهای بسیاری در این زمینه بودیم.

وی در ادامه یادآور شد: ماه گذشته از نمایشگاه دستاوردهای نظامی، که 48 کشور در آن شرکت داشتند بازدید کرده و به دستاوردهای نظامی ارتش جمهوری اسلامی که در شرایط تحریم ساخته شده بالیدم.

رئیس اداره تحقیقات و جهاد خودکفایی ارتش افزود: ما امروز در نیروی هوایی ارتش شبیهساز سوخو 24 و میراژ را ساختهایم و بهزودی ساخت شبیهساز میگ 29 را نیز آغاز میکنیم.

امیری همچنین از تألیف چهار عنوان کتاب با نام "قلههای افتخار" خبر داد و گفت: این مجموعه در مراحل پایانی تألیف قرار دارد و با رویکرد جهاد خودکفایی در زمینه فعالیتهای نیروهای زمینی، هوایی، دریایی و قرارگاه پدافند هوایی نوشته شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها