یک مقام صهیونیست مدعی شد؛

باید با جنگی چند ساله «جهاد و حماس» را نابود کنیم

رئیس کمیسیون امور خارجی و امنیت در پارلمان رژیم صهیونیستی مدعی شد: این رژیم برای اینکه بتواند جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی را از سر راه بردارد باید جنگی دو تا سه ساله با غزه داشته باشد.
کد خبر: ۳۶۱۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵ - 09September 2019

مقام صهیونیست: باید با جنگی چند ساله علیه غزه، «جهاد اسلامی و حماس» را نابود کنیمبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «آوی دیختر» رئیس کمیسیون امور خارجی و امنیت در کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) مدعی شد برای اینکه جنبش‌های فلسطینی حماس و جهاد اسلامی برای همیشه در غزه از بین بروند باید جنگی گسترده علیه این منطقه انجام شود.

بر اساس گزارش خبرگزاری فلسطینی «سما»، وی که از نمایندگان حزب لیکود (وابسته به بنیامین نتانیاهو) و رئیس پیشین «شین‌بت» است، تأکید کرد: اسرائیل باید وارد عملیات نظامی فراگیر علیه غزه بشود که دو تا سه سال طول بکشد.

بنا به ادعای دیختر این جنگ «جنگ اول و آخر اسرائیل علیه غزه» خواهد بود که در آن «زیرساخت‌های نظامی حماس و جهاد اسلامی» به صورت کامل نابود خواهند شد.

وی به زمان انجام این حمله گسترده اشاره نکرد اما مدعی شد، محقق شدن آن در هر زمانی که رژیم صهیونیستی قدرت کافی برای انجامش داشته باشد، وجود دارد.

دیختر در حالی به جنگ دو ساله علیه نوار غزه فرا می‌خواهند که این رژیم در آخرین جنگ علیه غزه  تنها دو روز طاقت آورد و پس از شلیک گسترده راکت‌های مقاومت دست به دامن میانجی‌ها برای آتش‌بس شد.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار