عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

دستاورد مذاکره با غرب، تخریب منافع ملی کشور است

حبیب‌الله دهمرده با بیان اینکه تعامل و مذاکره با غربی‌ها حلال مشکلات نیست، گفت: مذاکره با غربی‌ها چیزی جز تخریب منافع ملی کشورمان را در پی ندارد.
کد خبر: ۳۶۱۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۸ - 13September 2019

///حبیب‌الله دهمرده عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، در خصوص ارزیابی عملکرد اروپایی‌ها در توافق برجام اظهار داشت: اروپایی‌ها تظاهر به تلاش برای حفظ برجام می‌کنند، در صورتی‌که آن‌ها می‌دانند برای تحقق اهداف و سیاست‌های برجام باید هزینه پرداخت کرد؛ لذا عدم وابستگی اروپایی‌ها به دولتمردان آمریکایی در توافق برجام، هزینه‌ای است که آن‌ها برای تحقق اهداف این توافق قادر به پرداخت آن نیستند.

وی با بیان اینکه توافق برجام با اروپایی‌ها به سرانجام نمی‌رسد، افزود: برجام اگرچه برای مردم ما هیچ دستاوردی نداشت و نتوانست باری از روی دوش آن‌ها بردارد، اما به آن دسته از مسوولانی که دلخوش به وفاداری غربی‌ها در توافقات بین‌المللی بودند، تفهیم کرد که غرب به هیچ عنوان قابل اعتماد، دلسوز و غم‌خوار ملت ما نیست؛ لذا تنها راه برون‌رفت از مشکلات جاری کشور اعتماد به نسل جوان و میدان دادن به آن‌ها برای مقابله با بحران‌هاست. اینکه عده‌ای از مسوولان ظرفیت‌های داخلی کشور را نادیده بگیرند و چشم به غرب برای بهبود امور دوخته باشند، زیبنده انقلاب اسلامی نیست؛‌ چراکه عدم وابستگی به بیگانگان برجسته‌ترین آرمان‌های امام راحل است.

نماینده مردم شهرستان زابل در مجلس شورای اسلامی گفت: تا زمانی که اروپایی‌ها برای تحقق تعهداتشان در برجام اقدام کارسازی انجام ندهند، ما گام به گام تعهداتمان در این توافق را کاهش می‌دهیم و تا جایی که هیچ مسوولیتی در قبال برجام بر دوش نداشته باشیم مقتدرانه پیش خواهیم رفت.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مذاکره با غرب چیزی جز تخریب منافع ملی کشورمان در پی ندارد، گفت: آن دسته از مسوولانی که هنوز به غرب خوش‌بین هستند و راه کاهش مشکلات مردم را در مذاکره با غربی‌ها قلمدا می‌کنند، باید از عملکرد اروپایی‌ها در برجام عبرت بگیرند و فارغ از حاشیه‌ها به فکر مردم باشند و برای بهبود وضعیت آن‌ها تلاش کنند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار