به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت؛

اعزام دوچرخه سواران بسیجی مازندران به مشهد مقدس

نوزدهمین تور دوچرخه‌سواری بسیجیان استان مازندران گرامی‌داشت ده هزار و ۴۰۰ شهید با شعار «پای رکاب ولایت» امروز با حضور ۲۰ دوچرخه‌سوار به سمت مشهد مقدس آغاز شد.
کد خبر: ۳۶۱۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۵ - 12September 2019

اعزام دوچرخه سواران بسیجی مازندران به مشهد مقدسبه گزارش دفاع‌رس از ساری، نوزدهمین تور دوچرخه‌سواری بسیجیان استان مازندران گرامی‌داشت ده هزار و 400 شهید با شعار «پای رکاب ولایت» امروز با حضور 20 دوچرخه‌سوار به سمت مشهد مقدس آغاز شد.

«عسگر مجیدی» معاون اجرایی فرمانده سپاه کربلا با گرامی‌داشت ایام شهادت سید و سالار شهیدان (ع)، مقابله با ظلم، ستم و تلاش برای احیای دین را هدف قیام امام حسین (ع) بیان کرد.

وی افزود: امام حسین (ع) معتقد بود که فقط با شهادتش دین اسلام احیا می‌شود و زندگی زیربار ظلم و ستم را نپذیرفت و فرهنگ استکبار ستیزی سبب استمرار و تداوم دین اسلام شده است.

مجیدی ادامه داد: شهدای انقلاب اسلامی با تاسی از فرهنگ استکبارستیزی، فرهنگ مقاومت و ایستادگی از کیان، مرز و دین اسلام دفاع کرده‌اند.

معاون اجرایی فرمانده سپاه کربلا با اظهار اینکه حضرت زینب (س) و حضرت سجاد (ع) فرهنگ مقاومت و ایستادگی را بسط داده‌اند گفت: فرهنگ دفاع مقدس و شهدای گرانقدر را باید به نسل‌های بعدی انتقال دهیم.

وی با تقدیر از مجمع ورزشکاران بسیجی استان اظهار داشت: امروز 20 رکابزن با شعار پای رکاب ولایت مسیر ساری تا مشهد مقدس را رکابزنی می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها