آزادی خواه مطرح کرد:

برکناری «جان بولتون» از سوی ترامپ می‌تواند یک تاکتیک سیاسی باشد

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: جان بولتون، منادی شرارت علیه جمهوری اسلامی ایران بوده است و احتمال این وجود دارد که برکناری‌اش یک تاکتیک سیاسی باشد و ما باید برای این احتمالات یک استراتژی را در نظر داشته باشیم.
کد خبر: ۳۶۱۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵ - 13September 2019

برکناری «جان بولتون» از سوی ترامپ می‌تواند یک تاکتیک سیاسی باشدبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس به نقل از خبرگزاری خانه ملت، حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه به عزل و نصب‌های این روزهای کاخ سفید اشاره و اظهار داشت: معتقدم که ایالات متحده آمریکا تمام سیاست‌های خود را برای از پای درآوردن جمهوری اسلامه به کار بسته است اما باید به این مسئله مهم واقف بود که به هیچ کدام از نیات شیطانی خود دست نخواهد یافت.

سقوط پهپاد آمریکا درماندگی ایالات متحده را در مسئله دفاعی، امنیتی به نمایش گذاشت

وی در ادامه افزود: آمریکا دائما توطئه‌هایی را علیه کشورمان انجام داده است، که در همه زمینه‌ها هم با یک شکست مفتضحانه‌ای مواجه شده است، مثلا سقوط پهباد این کشور توسط جمهوری اسلامی ایران برای دنیا بسیار حائز اهمیت بود و این مسئله استیصال دفاعی، امنیتی آمریکا را برای همگان به نمایش درآورد.

سیاست‌های آمریکا علیه ایران دیگر خریداری ندارد

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس به برکناری جان بولتون مشاور امنیتی کاخ سفید اشاره و تصریح کرد: آمریکا در این چند سال اخیر توطئه‌هایی را علیه ایران داشته است و در همه زمینه‌ها هم به شکلی با شکست مواجه می شود، بنابراین این شکست‌ها تاثیرات معکوس خود را در کاخ سفید نشان داده است و قطعا ترامپ با جابجایی مهره‌های خود می خواهد؛ شکست‌های ایالات متحده را توجیه کند.

ایران باید برای تغییرات در کاخ سفید یک رویکردی را در نظر داشته باشد

نماینده مردم ملایر در ادامه افزود: بنابراین از طرفی هم جمهوری اسلامی ایران باید رویکردی را در قبال این تغییرات کاخ سفید داشته باشد؛ چرا که جان بولتون، منادی شرارت علیه جمهوری اسلامی ایران بوده است و احتمال این وجود دارد که برکناری‌اش یک تاکتیک سیاسی باشد و ما باید برای این احتمالات یک استراتژی را در نظر داشته باشیم.

سیاست‌های خباثت بار آمریکا علیه ایران با شکست مواجه شده است

این نماینده مردم به استیصال سیاست‌های آمریکا علیه کشورمان اشاره و اظهار کرد: ایالات متحده آمریکا در این سالیان اخیر به وِیژه دوران ریاست جمهوری ترامپ بدترین تحریم ها را لمس کرده است اما با همه این تحریم‌های ظالمانه همه دنیا به این نتیجه رسیده است که سیاست‌های خباثت بار آمریکا علیه ایران با شکست مواجه شده است.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها