مدیرکل صدا و سیمای قم مطرح کرد؛

ضرورت تشکیل شبکه اطلاع رسانی دفاع مقدس در قم

حجت الاسلام «محمد لطفی نیاسر» بر ضرورت تشکیل قرارگاه و شبکه اطلاع رسانی رویداد‌ها و اسناد حوزه ایثار و شهادت در قم تاکید کرد.
کد خبر: ۳۶۱۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۳ - 14September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، حجت الاسلام «محمد لطفی نیاسر» در دیدار با حجت الاسلام «علی لقمانپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم که در محل این اداره کل صورت گرفت، اظهار داشت: استان قم در خلق حماسه ایثار و شهادت همواره سرآمد بوده و باید در پاسداشت آن ارزش‌های فراموش نشدنی نیز پیشتاز باشد.

وی افزود: قم پایه اصلی انقلاب اسلامی و از ارکان حماسه ایثار و شهادت و دفاع مقدس است و نام شهید بزرگوار سردار شهید مهدی زین الدین همواره بر تارک تاریخ دفاع مقدس قم می‌درخشد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم با اظهار تاسف از اینکه تاکنون هیچ تولیدی در زمینه فیلم یا انیمیشن و .. درباره شهید زین الدین صورت نگرفته است، ادامه داد: علی‌رغم گذشت سال‌ها از شهادت این سردار شهید هیچگونه شناخت وسیع و عمیقی در مورد ایشان و دیگر سرداران و فرماندهان شهید وجود ندارد.

وی تصریح کرد: امیدواریم با تلاش جهادی در زمینه جمع آوری و ثبت اسناد و ایجاد قرارگاه و شبکه اطلاع رسانی، با همدلی، همگرایی و همکاری‌های بیشتر و موثرتر بین دستگاه‌های مرتبط، شاهد تسریع در زمینه نشر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان باشیم.

لطفی نیاسر با تاکید بر اینکه اگر روحیه جهاد و شهادت نبود، از خیلی از ارزش‌ها خبری نبود و باید با رویکرد‌های عملیاتی مستمر و مناسب، این روحیه عاشورایی و انسان ساز در جامعه تقویت شود.

حجت اسلام لقمانپور نیز در این جلسه با تشریح ساختار و شرح وظایف بنیاد حفظ آثار و نشر ارز ش‌های دفاع مقدس، صدا و سیما را از اعضای هیئت امنای بنیاد برشمرد و تولید و پخش برنامه‌های تلویزیونی همچون «راه من» را حاصل تعامل مناسب اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس و صدا و سیمای مرکز قم خواند.

وی همچنین بر بهره مندی هر چه بیشتر از دیگر ظرفیت‌های استان در این زمینه تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها