مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران:

اجرای برنامه‌های دفاع مقدس باعث افزایش عمر انقلاب می‌شود

سردار «عبدالله ملکی» گفت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس که با نیت خالص برگزار می‌شود برکت‌آور و نشاط‌ بخش است و باعث افزایش عمر انقلاب می‌شود.
کد خبر: ۳۶۱۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶ - 15September 2019

اجرای برنامه‌های دفاع مقدس باعث افزایش عمر انقلاب می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در جلسه کمیته روحانیت و مردمی ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس، روحانیون را پیشگام انقلاب و دفاع مقدس برشمرد و اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس چراغ هدایت در دست روحانیت بوده و رزمندگان پشت سرشان در حرکت بودند و امروز نیز در بحث ترویج فرهنگ دفاع مقدس پشت سر روحانیت در حرکتیم.

وی سرچشمه دفاع مقدس را عاشورا عنوان کرد و افزود: با تکیه بر فرهنگ عاشورا به بهترین شکل می‌توانیم در مقابل هجمه‌های فرهنگی دشمن مقابله کنیم.

این مسئول با بیان اینکه عشق، خدادوستی و خدامحوری شهدای کربلا در شهدای دفاع مقدس متجلی شد، عنوان کرد: راه شهادت هنوز باز است و شهدای مدافع حرم نیز با ذوب شدن در امام حسین (ع) راه خود را انتخاب کردند و به هدف ناب الهی دست یافتند.

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه روحانیت در صف مقدم شهادت ایستاده است، گفت: انتظار داریم برنامه‌های هفته دفاع مقدس با محوریت امامان جماعت و ائمه جمعه استان در مساجد، پایگاه‌های مقاومت بسیج و دانشگاه‌ها برگزار شود.

وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان است، ادامه داد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس که با نیت خالص برگزار می‌شود برکت‌آور و نشاط‌ بخش است و باعث افزایش عمر انقلاب می‌شود.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها