اجرای نمایش «وداع با اسلحه» در قم

نمایش «وداع با اسلحه» با موضوع دفاع مقدس به نویسندگی شهرام سلطانی و کارگردانی شاهین سلطانی از ۲۳ شهریور در قم در حال اجراست.
کد خبر: ۳۶۲۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱ - 17September 2019

اجرای نمایش «وداع با اسلحه» در قمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، نمایش «وداع با اسلحه» با موضوع دفاع مقدس با همکاری و حمایت نهادهایی، چون ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، شهرداری قم، انجمن هنر‌های نمایشی، سازمان بسیج هنرمندان و جشنواره استانی تئاتر قم از ۲۳ شهریور در پلاتوی قم در حال اجراست.

نمایش مزبور با پنج بازیگر اجرا می‌شود و شخصیت اصلی آن یک اسلحه است که در زمان جنگ در زیرخاک مدفون شده و پس از گذشت سال‌ها بر اثر خاکبرداری با لودر، از خاک در می‌آید و به دنبال صاحب خود «سید مصطفی» که شهید شده می‌گردد و این موضوع باعث طرح مسائل می‌شود که از نگاه او بسیار متفاوت با جهانی است که سید مصطفی برای او ترسیم کرده است.

در واقع اسلحه در این نمایش نمادی است از همان سید مصطفی است که به شهادت رسیده و در پایان اسلحه نمی‌تواند با این دنیای جدید ارتباط برقرار کند، به همراه پلاک سید مصطفی خود را در خاکی که سید در آن مدفون شده، دفن می‌کند.

اجرای نمایش «وداع با اسلحه» از ۲۳ شهریور آغاز شده و تا جمعه پنجم مهر هر شب از ساعت ۲۰ در فرهنگسرای جوان واقع در انتهای بلوار امام موسی صدر (خاکفرج) ادامه دارد.

علاقمندان می‌توانند جهت تهیه بلیط و کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۳۶۸۸۹۸۶۳۴ تماس حاصل کنند و یا به آدرس www.bilitama.com مراجعه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار