سردار قنبری خبر داد؛

کشف یک تُن و 720 کیلو مواد افیونی در «ایرانشهر»

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف یک تُن و 720 کیلو مواد افیونی در درگیری مسلحانه پلیس شهرستان «ایرانشهر» با سوداگران مرگ خبر داد.
کد خبر: ۳۶۲۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵ - 17September 2019

کشف یک تُن و 720 کیلو مواد افیونی در «ایرانشهر»به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محمد قنبری» فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در تشریح این خبر اظهار داشت: با کسب خبری مبنی بر جابه جایی محموله سنگین مواد افیونی توسط قاچاقچیان از مناطق مرزی به حوزه استحفاظی شهرستان ایرانشهر موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر در قالب چند تیم پوششی با اقدامات گسترده تخصصی و رصد منطقه، روز گذشته قاچاقچیان را که با دو دستگاه خودرو پژو پارس و 405 در محور خاش - ایرانشهر در حال جابه جایی محموله مواد مخدر بودند شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پس از ساعتی کنترل نامحسوس قاچاقچیان در ورودی یکی از روستا‌های حوالی ایرانشهر متوجه عوامل انتظامی شدند و درگیری مسلحانه آغاز شد.

سردار قنبری بیان داشت: با توجه به حجم بالای آتش تکاوران پلیس اعضای این باند مسلحانه عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن خودرو‌ها به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

سردار قنبری خاطرنشان کرد: در بازرسی از دو دستگاه خودرو در مجموع یک تُن و 720 کیلو مواد افیونی شامل: یک تن و 480 کیلو و 800 گرم تریاک، 222 کیلو و 800 گرم حشیش، 13 کیلو و 100 گرم شیشه و سه کیلو و 400 گرم هروئین کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به کشف چهار تیغه خشاب کلاش حاوی ۸۰ فشنگ جنگی و هشت عدد نارنجک خمپاره انداز اسلحه کلاش در پاکسازی از منطقه درگیری خاطرنشان کرد: با توجه به سرنخ‌های به دست آمده تلاش برای شناسایی و دستگیری اعضای این باند مسلحانه قاچاق مواد افیونی ادامه دارد.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار