حذف نام شهدا-14/ سردار کارگر:

حساسیت مردم در واکنش به حذف واژه «شهید» قابل تقدیر است/ مسئولان قول اصلاح دادند

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نسبت به حذف عنوان «شهید» از تابلوهای شهر واکنش نشان داد و گفت: اصل این کار ناپسند است و به مسئولان مربوطه برای اصلاح و جلوگیری از اینگونه اقدامات متذکر شدیم، مسئولان هم قول اصلاح دادند و این اقدام را غیرعمدی و سهوی اعلام کردند.
کد خبر: ۳۶۲۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰ - 17September 2019

حساسیت مردم در واکنش به حذف واژه «شهید» قابل تقدیر است/ مسئولان قول اصلاح دادندسردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ  آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌‌پرس در خصوص حذف عنوان شهید از نام معابر و خیابان‌ها اظهار داشت: اصل این کار ناپسند است و به مسئولان مربوطه برای اصلاح و جلوگیری از اینگونه اقدامات متذکر شدیم، مسئولان هم قول اصلاح دادند و این اقدام را غیرعمدی و سهوی اعلام کردند.

وی گفت: ان‌شاءالله در آینده با هوشیاری مسئولان ذیربط شاهد این موارد نباشیم. حساسیت، هوشیاری و عکس‌العمل مردم عزیز بویژه جوانان حزب الهی بجا و قابل تقدیر است.

سردار کارگر در ادامه با تاکید بر اینکه در این قبیل موضوعات باید کار از مجاری مربوطه پیگیری شود و کمتر همدیگر را متهم کنیم، گفت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اسیر مسائل جناحی نمی‌شود؛ لذا اگر در کشور چنین موضوعاتی حادث شود به طور حتم پیگیری می‌کنیم.

وی همچنین عنوان کرد: در جمهوری اسلامی ایران کسی جرأت نمی‌کند برای موضوع شهدا و دفاع مقدس چنین کاری انجام دهد و اگر در این بین کسی هم بخواهد شیطنتی انجام دهد باید بداند که کشور ما جای چنین کارهایی نیست؛ زیرا وقتی شهدای گمنام قرار است، تشییع شوند یا از مقام شهدا تجلیلی صورت گیرد، همه مردم حضور پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار