گام دوم/ سردار اشتری تاکید کرد؛

لزوم اجرایی شدن توصیه‌های گام دوم انقلاب در معماری آینده ناجا

فرمانده نیروی انتظامی گفت: مرکز مطالعات به موازات طرح‌های کلان و معماری مطلوب آینده ناجا باید راهکار‌های اساسی برای پیشبرد امور راهبردی را اجرایی کند.
کد خبر: ۳۶۲۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳ - 18September 2019

لزوم اجرایی شدن توصیه‌های گام دوم انقلاب و پلیس در تراز انقلاب اسلامی در معماری آینده ناجابه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی در جلسه شورای سیاست گذاری مرکز مطالعات راهبردی ناجا، اظهار داشت: این مرکز به موازات طرح‌های کلان و معماری مطلوب آینده ناجا باید در خصوص مسئله‌یابی و ارائه راهکار‌های اساسی به منظور پیشبرد امور راهبردی نیرو و ارائه پیشنهادات برای پیاده‌سازی بخش‌های قطعی شده این طرح، اقدامات لازم را اجرایی کند.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور در ادامه بر اجرایی شدن و عملیاتی کردن بیانیه گام دوم انقلاب و نیز پلیس در تراز انقلاب اسلامی در معماری آینده ناجا تاکید و تصریح کرد: نیروی انتظامی این امر را در دستور کار خود قرار داده تا ان‌شاءالله آن را محقق کند.

فرمانده ناجا در ادامه ضمن تقدیر از اقدامات مرکز مطالعات راهبردی به خصوص در حوزه معماری و تایید کلی الگوی ارائه شده، تدابیری را در راستای تکمیل طرح بیان کرد.

سردار «رادان» رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا دیگر سخنران این جلسه، گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص معماری ناجای آینده و روند طی شده تاکنون که با هماهنگی ستاد کل نیرو‌های مسلح انجام شده است، بیان کرد.

انتهای پبام/ 241

نظر شما
پربیننده ها