کمیته بانوان گرامیداشت هفته دفاع مقدس در گرگان تشکیل شد

کمیته بانوان به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس، صبح امروز (چهارشنبه) در سالن جلسات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در گلستان برگزار شد.
کد خبر: ۳۶۲۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵ - 18September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، کمیته بانوان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با حضور سردار «علی ملک شاهکوهی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گلستان و اعضای این کارگروه، صبح امروز چهارشنبه 27 شهریور در سالن جلسات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد.

کمیته بانوان گرامیداشت هفته دفاع مقدس در گرگان تشکیل شد //// منتشر نشود فعلا

در این جلسه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گلستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا و رزمندگان اظهار داشت: جنگ هشت ساله ای که بر ملت ایران تحمیل شد، در نوع خود حادثه ای بی نظیر بود و طولانی ترین جنگ در عصر کنونی بود.

وی افزود: از زمان ایران باستان، هر زمانی که به ایران حمله شد بخشی از خاک این کشور جدا شد و دلیل آن بی کفایتی حکامانی بود که بر این کشور حکومت می‌کردند؛ اما در جنگ تحمیلی هشت ساله ایران و عراق، صدام آمده بود که نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران را از بین ببرد، اما با حماسه جوانان آن زمان و رهبری امام راحل هیچ یک از اهداف صدام محقق نشد، لذا مسئولیت همه ما در قبال این ایثارگری ها بسیار سنگین است.

 وی در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب گفت: ما در استان باید برنامه های خود را با ایده های دفاع مقدس پیوند بزنیم، لذا باید ایده های دفاع مقدس را در موضوعات گام دوم انقلاب از قبیل معنویت و اخلاق نهادینه کنیم.

در پایان این جلسه مقرر شد دستگاه های اجرایی استان برنامه های فرهنگی مرتبط با موضوع نقش زنان در دفاع مقدس را اجرا نمایند.

کمیته بانوان گرامیداشت هفته دفاع مقدس در گرگان تشکیل شد //// منتشر نشود فعلا

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار