سردار شیروانیان:

اگر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه حاکم شود در جنگ اقتصادی پیروز می‌شویم

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان اصفهان گفت: اگر امروز فرهنگ ایثار و شهادت، خودباوری و مدیریت جهادی در جامعه حاکم شود، در جنگ اقتصادی نیز پیروز میدان خواهیم شد.
کد خبر: ۳۶۲۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۶ - 18September 2019

اگر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه حاکم شود در جنگ اقتصادی پیروز می‌شویمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، سردار سرتیپ دوم پاسدار «مجتبی شیروانیان» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان امروز در نشست خبری ستاد بزرگداشت  سی و نهمین سالگرد هفته دفاع مقدس، با اشاره به این موضوع که امسال بزرگداشت  این هفته با شعار محوری "ما پیروزیم"، برگزار می شود، افزود: تبیین خلاقانه و مبتکرانه دستاوردهای دفاع مقدس و نقش مردم سرلوحه برنامه های هفته دفاع مقدس سال جاری است و از تقارن این هفته با دهه سوم محرم، به نحو احسن استفاده می‌شود.

سردار شیروانیان به عنوان دبیر ستاد بزرگداشت مناسبت‌های دفاع مقدس اصفهان، با بیان اینکه باید تلاش کنیم راه شهدا را در عمل ادامه دهیم، اظهارداشت: شهید حججی پس از جنگ به دنیا آمد ولی با درس گرفتن از مکتب دفاع مقدس الگویی برای جوانان کشور و منطقه شد.

وی با بیان این نکته که دفاع مقدس در همه ابعاد می تواند الگوی بسیار مناسبی باشد، گفت: اگر امروز فرهنگ ایثار و شهادت، فرهنگ خودباوری و مدیریت جهادی در جامعه حاکم شود، در جنگ اقتصادی نیز پیروز میدان خواهیم شد.

سردار شیروانیان تصریح کرد: مردم منطقه با الگو گرفتن از فرهنگ مقاومت جهادی دریافته اند هزینه مقاومت به مراتب از هزینه سازش کمتر است.

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس اصفهان، از برگزاری ۴۵ عنوان برنامه در بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس اصفهان خبرداد و گفت: امسال بر اساس تقسیم بندی نیروهای مسلح، برگزاری رژه و نمایشگاه به عهده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان است.

وی در راستای تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس استان، از برگزاری همایش نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت در هفتم مهر، همزمان با سراسر کشور خبر داد.

دبیر ستاد بزرگداشت مناسبت‌های دفاع مقدس استان اصفهان، افزود: مشارکت در برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس، فراخوان جشنواره فیلم کوتاه دفاع مقدس، اجرای چند نمایش خیابانی و نمایش صحنه ای، تولید و رونمایی پویانمایی پیرامون سرداران شهید همت و حبیب الهی، رونمایی از چند بازی رایانه ای با موضوع دفاع مقدس، تولید مستند آرشیوی "تولد یونس"، اکران فیلم های دفاع مقدس در محوطه باغ غدیر، برگزاری شبهای خاطره، شب شعر، نمایشگاه عکس، چاپ و رونمایی از ۳۰ عنوان کتاب دفاع مقدس، اهدای کتب تازه منتشر شده به کتابخانه های سطح استان و برگزاری نشست تحلیلی دفاع مقدس با مشارکت بسیج رسانه و خانه مطبوعات در روز چهارم مهرماه از دیگر اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس اصفهان در این ایام است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار