مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم:

حفظ حجاب بیشترین تاکید در وصیتنامه شهیدان است

سردار «سیدجواد هاشمی» گفت: نکته‌ای که در وصیتنامه‌های شهدا بیشترین تاکید بر آن شده حجاب و عفاف است و این مساله مربوط به دوره و زمان خاصی نیست.
کد خبر: ۳۶۲۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۶ - 18September 2019

حفظ حجاب بیشترین تاکید در وصیتنامه شهیدان استبه گزارش دفاع‌پرس از قم، سردار «سیدجواد هاشمی» طی سخنانی در دومین همایش پیام آوران عاشورا که ظهر امروز در مجتمع امام خمینی (ره) گلزار شهدای قم برگزار شد، با تاکید بر اینکه وظیفه هر زن مسلمان تداوم راه حضرت زینب (س) است، اظهار داشت: مهمترین پیام قیام و نهضت عاشورا حفظ ارزش‌ها از جمله عفاف و حجاب است و باید در جامعه پیاده شود.

وی افزود: زنان جامعه امروز در سنگر‌های مختلف اجتماعی و سیاسی و همچنین موضوع اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است، نقش و وظیفه خطیر و تعیین کننده‌ای را بر عهده دارند.

مدیرکل بنیاد شهید قم یادآور شد: اگر به وصیت نامه شهدای هشت سال جنگ تحمیلی مروری داشته باشیم، نکته‌ای که بیشترین تاکید بر آن شده حجاب و عفاف است، و این مساله مربوط به دوره و زمان خاصی نیست.

هاشمی لباس و مد‌های فرنگی را از خطرات عظیمی که جامعه را تهدید می‌کند، دانست و گفت: بانوان بسیجی در نوک پیکان مقابله با ناتو و شبیخون فرهنگی طراحی شده از سوی دشمن هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها