فرمانده سپاه ناحیه نور خبر داد؛

برگزاری همایش نهضت روشنگری و بصیرت افزایی گام دوم انقلاب در شهرستان نور

سیدنعمت اسدی از برگزاری همایش نهضت روشنگری و بصیرت افزایی گام دوم انقلاب به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان نور خبر داد.
کد خبر: ۳۶۲۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۷ - 18September 2019

برگزاری همایش نهضت روشنگری و بصیرت افزایی گام دوم انقلاب در شهرستان نوربه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سید نعمت اسدی» فرمانده سپاه ناحیه نور امروز در نشست خبری، اظهار داشت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال در راستای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب است و تمام همت و برنامه‌ریزی‌مان را در این راستا نهادینه کردیم که عظمت اصل انقلاب اسلامی را برای نسل جوان که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم ۴۴ بار از جوانان صحبت کرده اند تبیین کنیم.

وی افزود: امروز در عرصه گام دوم انقلاب، وظیفه همه این است که مدیریت جهادی در طول ۴۰ سال انقلاب را عمومیت و در تمامی عرصه‌ها نشر دهند.

این مسئول ضمن تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس، از افتتاح المان و یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور یک روز پیش از آغاز هفته دفاع مقدس خبر داد و اظهار داشت: در این هفته ۱۴ پروژه و همچنین چهار خانه محروم در بلده، جلیکان چمستان و گلستان ۱۵ ایزدشهر پس از پایان هفته دفاع مقدس به افتتاح و بهره‌برداری خواهند رسید.

وی افزود: با تلاش خیرین کلنگ مدرسه تراز انقلاب نیز زده شد که با  برنامه‌ریزی‌های انجام شده و شروع به کار جهادی، در هفته دفاع مقدس سال آینده آن را به افتتاح خواهیم رساند تا نسل تربیتی که در این مدرسه حضور پیدا می‌کنند سرباز و زمینه‌ساز ظهور حضرت مهدی (عج) باشند.

فرمانده سپاه ناحیه نور با بیان اینکه به همت بسیجیان، پایگاهها و حوزه‌های مقاومت،۵۰ برنامه شاخص شهرستانی در دستور کار قرار دارد و به دلیل حجم زیاد برنامه‌ها در این هفته، برخی از برنامه‌ها قبل و پس از هفته دفاع مقدس نیز انجام می‌شود، گفت: علاوه بر این، ۱۹۵ پایگاه مقاومت محلات و اقشاری نیز برنامه‌های شاخصی را برای هفته دفاع مقدس ترتیب داده اند که برگزار خواهد شد.

اسدی از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس شهرستان نور را برگزاری صبحگاه مشترک اقتدار نیروهای مسلح، همایش نهضت روشنگری و بصیرت افزایی گام دوم انقلاب، رژه تاکسیرانان و موتورسواران، اجرای نمایش خیابانی با موضوع دفاع مقدس، برگزاری یادواره‌های شهدا، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان و عطرافشانی قبور پاک آنان،حضور سازمان یافته بسیجیان در نماز جمعه و ... برشمرد.

این مسئول در ادامه به برگزاری همایش مادران آسمانی و تجلیل از مادران  شهدا، اعزام روابط عمومی‌های ادارات شهرستان به مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در ساری، افتتاح گلزار شهدای تک مزاری در کلاک علیا، تاکر و ایلکای بلده، دیدار فرماندهان پایگاهها از آسایشگاه جانبازان، اجرای مانور اقدام ارشادی اهدای شاخه گل به مسافران با رویکرد امر به معروف، برگزاری جلسه اخوت کارگری و کارفرمایی و تجلیل از صنعتگران در شرکت زربال، همایش تبیین تقش زن در دفاع مقدس و برگزاری مراسم نکوداشت نیروهای مسلح در مجتمع فرهنگی هنری پیامبراعظم(ص) اشاره کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها