دبیر هشتمین کنفرانس ملی فرماندهی و کنترل ایران:

ارسال 293 مقاله و بازدید از الگوی زنده C4I در دانشگاه شهید ستاری

دبیر کنفرانس C4I گفت: این کنفرانس اهدافی از جمله ارائه جدید‌ترین دستاوردهای علمی پژوهشی در عرصه C4I، تعامل بین سازمان‌ها و صنایع، شناسایی نیازمندی‌ها و چالش‌ها در عرصه‌های تحقیقاتی، توسعه رویکردهای کاربردی بومی و پژوهشی و مشارکت گسترده دستگاه‌های مختلف را پیگیری می‌کند.
کد خبر: ۳۶۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۹ - 16December 2014

ارسال 293 مقاله و بازدید از الگوی زنده  C4I در دانشگاه شهید ستاری

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس ، «منصور نجاتی» دبیر هشتمین کنفرانس ملی فرماندهی و کنترل ایران (C4I) پیش از ظهر امروز در دانشگاه هوایی شهید ستاری اظهار داشت: این کنفرانس اهدافی از جمله ارائه جدیدترین دستاوردهای علمی پژوهشی در عرصه C4I ، تعامل بین سازمانها و صنایع، شناسایی نیازمندیها و چالشها در عرصههای تحقیقاتی، توسعه رویکردهای کاربردی بومی و پژوهشی و مشارکت گسترده دستگاههای مختلف را پیگیری میکند.

وی افزود: در این کنفرانس مجموعاً ۲۹۳ عنوان مقاله ارسال شده که ۱۳۵ مورد آن پذیرفته شده و ۶۲ عنوان به صورت ارائه شفاهی و ۷۳ عنوان به صورت ارائه پوستری بوده است و از لحاظ کمی و کیفی اقبال خوبی نسبت به این کنفرانس داشتهاند.

دبیر کنفرانس C4I در پایان خاطرنشان کرد: ۲۶ عنوان کارگاه آموزشی به دبیرخانه پیشنهاد شد که ۲۱ عنوان آن انتخاب شده و بازدید از الگوی زنده C4I را خواهیم داشت که توجه بسیاری از بینندگان را جلب خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار