فرمانده سپاه قائمشهر خبر داد؛

برگزاری ۱۰ یادواره شهید به مناسبت هفته دفاع مقدس در قائمشهر  

حسین علیزاده از برگزاری ۱۰ یادواره شهید به مناسبت هفته دفاع مقدس در قائمشهر خبر داد.
کد خبر: ۳۶۲۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۰ - 18September 2019

برگزاری 10 یادواره شهید به مناسبت هفته دفاع مقدس در قائمشهر به گزارش دفاع‌پرس از ساری، «حسین علیزاده» فرمانده سپاه ناحیه قائمشهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس شعار امسال را «ما پیروزیم» اعلام کرد و اظهار داشت: هدف از برگزاری برنامه‌ها در هفته دفاع مقدس، حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس، ترویج فرهنگ انقلابی و ولایت‌مداری، مقاومت، ایثار، جهاد، شهادت و خودباوری دینی و ملی است.

فرمانده سپاه ناحیه قائمشهر با بیان اینکه بیش از ۶۰۰ برنامه در سطح پایگاه‌ها و مساجد این شهرستان برگزار می‌شود، افزود: در اولین روز از هفته دفاع مقدس تجمع بزرگ عاشوراییان با بیش از یک هزار نفر از گردان‌های بیت المقدس، امام حسین (ع)، امام علی (ع) و گردان کوثر در حسینبه عاشقان ثارالله قائمشهر برگزار می‌شود.

علیزاده با اعلام اینکه در دومین روز از هفته دفاع مقدس زنگ مقاومت و ایثار در تمامی مدارس این شهرستان نواخته می‌شود، گفت: سومین روز از هفته دفاع مقدس به نام رونق تولید نامگذاری شده است که در این روز ۱۰ واحد مسکونی از منازل محرومین در سطح این شهرستان به بهره برداری می‌رسد، همچنین در این روز دو واحد اعم از پرورش شترمرغ و پرورش قارچ خانگی در این شهرستان به بهره برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه چهارمین روز از هفته دفاع مقدس به نام شهیدان و جانبازان نامگذاری شده است، افزود: عطرافشانی مزار شهدا در روستای خطیرکلا و تجلیل از خانواده شهدا و جانبازان را در این روز خواهیم داشت.

فرمانده سپاه ناحیه قائمشهر پنجمین روز از هفته دفاع مقدس را حضور در نماز جمعه اعلام کرد و گفت: در روز ششم از هفته دفاع مقدس تقدیر و تجلیل از فرماندهان در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار می‌شود.

علیزاده دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس که توسط بسیجیان در پایگاه‌ها، ادارات و سازمانها برگزار می‌شود را مسابقات ورزشی، اعزام راهیان نور، نمایشگاه دفاع مقدس، نشست‌های بصیرتی، ایستگاه صلواتی، طرح خدمات اجتماعی از جمله ویزیت رایگان و آبروی محله توسط پایگاه مقاومت محلات در مقابل درب منازل شهدا به صورت خودجوش و مردمی با هدایت پایگاه مقاومت اعلام کرد.

فرمانده سپاه ناحیه قائمشهر در پایان از برگزاری ۱۰ یادواره شهدای منطقه‌ایی در سطح این شهرستان در هفته دفاع مقدس خبر داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار