رئیس سازمان امور موزه‌ها و یادمان‌های دفاع مقدس:

مراکز فرهنگی دفاع مقدس نقش مهمی در انتقال فرهنگ ایثار و مقاومت دارند

«سید حسین ستوده» گفت: مراکز فرهنگی دفاع مقدس در انتقال فرهنگ ایثار و مقاومت نقش مهمی ایفا می‌کنند و می‌توان گفت مهم‌ترین جایگاه در توسعه فرهنگ ایثار و شهادت را دارند.
کد خبر: ۳۶۲۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴ - 19September 2019

ناوسالار یکم پاسدار «سید حسین ستوده» رئیس سازمان امور موزه‌ها و یادمان‌های دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس صبح امروز (پنج‌شنبه) پس از بازدید از پروژه در حال اجرای مرکز فرهنگی دفاع مقدس قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در قزوین اظهار داشت: مراکز فرهنگی دفاع مقدس در انتقال فرهنگ ایثار و مقاومت نقش مهمی ایفا می‌کنند و می‌توان گفت مهم‌ترین جایگاه در توسعه فرهنگ ایثار و شهادت را دارند.

این مسئول با اشاره به روند مناسب ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس قزوین گفت: خوشبختانه با پیگیری‌ها و تلاش‌های مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قزوین شاهد همکاری و انسجام بیشتری در بین دستگاه‌های اجرایی این استان در به اتمام رساندن این پروژه مهم فرهنگی هستیم که امیدواریم فاز نخست آن تا یکسال آینده به بهره برداری برسد.

رئیس سازمان امور موزه‌ها و یادمان‌های دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، ابراز کرد: مراکز فرهنگی دفاع مقدس با امکانات خاصی مثل سالن صدا، کتابخانه تخصصی، تالار شهدا، تالار عکس و ده‌ها فضای اختصاصی نقش مهمی در انتقال فرهنگ ایثار و مقاومت نقش مهمی ایفا می‌کنند.

ناوسالار یکم پاسدار «سیدحسین ستوده» خاطرنشان کرد: استان قزوین شهدای شاخصی تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده و از این رو انتظار داریم مسئولان استان با جدیت بیشتری نسبت به گذشته در جهت تسریع در ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس قزوین پای کار باشند.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها