معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

افتتاح یادمان‌های شهدای گمنام «دهدشت» و «لنده»

سرهنگ «مصطفی مثنوی» از افتتاح یادمان‌های شهدای گمنام «دهدشت» و «لنده» در هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۳۶۲۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳ - 19September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سرهنگ «مصطفی مثنوی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد پیش از ظهر امروز در نشست خبری هفته دفاع مقدس با تشریح جزئیات برنامه‌های این هفته، اظهار داشت: روز یکشنبه 31 شهریور رژه نیروهای مسلح در مرکز استان پیش‌بینی شده است و در همین روز نیز نمایشگاه هفته دفاع مقدس در محل ستاد کنگره شهدای استان افتتاح می‌شود.

وی نواختن زنگ مقاومت در سطح مدارس استان در روز دوشنبه یکم مهر و سرکشی از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی، کارگاه‌های زودبازده و خدمات بسیج سازندگی در سطح استان در روز دوم مهر را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد برگزاری نشست‌های روشنگری و بصیرت‌افزایی را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و افزود: روز پنجشنبه چهارم مهرماه نیز آیین نکوداشت مقام شهید در کنار قبور شهدا در همه شهرها و بخش‌های استان برگزار می‌شود.

مثنوی عنوان کرد: حضور نیروهای مسلح و بسیجیان در مراسم نماز جمعه، برگزاری حلقه‌های صالحین در میعادگاه‌های نماز جمعه و سخنرانی فرماندهان دوران دفاع مقدس قبل از خطبه‌های نماز جمعه از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال است.

وی با بیان اینکه امسال عملیات طریق‌القدس را در طول هفته دفاع مقدس بازسازی می‌کنیم، گفت: این رزمایش از روز یکم مهرماه به مدت پنج روز در کنار رودخانه بشار شبیه‌سازی می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: در روز پایانی هفته دفاع مقدس نیز برنامه‌های مختلفی شامل یادواره‌های شهدا و شب شعر و خاطره پیش‌بینی کرده‌ایم.

مثنوی برگزاری تئاترها و سرودهای خیابانی و تعزیه‌خوانی در اماکن عمومی شهرها و حضور گروه‌های جهادی و تیم‌های پزشکی در مناطق مختلف استان را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

وی ابراز کرد: همچنین در هفته دفاع مقدس دو یادمان شهید گمنام در شهرهای «دهدشت» و «لنده»، 123 واحد مسکن مددجویان کمیته امداد، دو مورد خانه عالم و یک واحد مدرسه قرآنی صالحین افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار