مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر خبر داد؛

برنامه‌ریزی برای برگزاری بیش از 80 برنامه در ستاد هفته دفاع مقدس خرمشهر

عبدالامیر عریضاوی گفت: پس از برگزاری چندین جلسه تخصصی و تعیین هشت کمیته مختلف برای برگزاری بیش از 80 برنامه در سطح شهرستان برنامه‌ریزی شد که از این میان 10 برنامه شاخص هستند.
کد خبر: ۳۶۲۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷ - 20September 2019

برنامه ریزی برای برگزاری بیش از 80 برنامه در ستاد هفته دفاع مقدس خرمشهر

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «عبدالامیر عریضاوی» مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر شامگاه امروز (پنجشنبه) در خصوص برنامه های هفته دفاع مقدس در خرمشهر اظهار داشت: برنامه‌ریزی برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس در خرمشهر از تیر آغاز شده بود که پس از برگزاری چندین جلسه تخصصی و تعیین هشت کمیته مختلف برای برگزاری بیش از 80 برنامه در سطح شهرستان برنامه‌ریزی شد که از این میان 10 برنامه شاخص هستند.

وی ضمن اعلام آمادگی موزه دفاع مقدس خرمشهر برای میزبانی از همه اقشار در این ایام، افزود: این برنامه‌ها چندی پیش با مراسم رونمایی از یک کتاب در حوزه دفاع مقدس آغاز شد و برخی برنامه‌ها نیز به‌صورت مشترک با شهرستان آبادان برگزار خواهند شد.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس خرمشهر در ادامه به مهم‌ترین برنامه‌های این ستاد اشاره کرد و گفت: از شاخص‌ترین برنامه‌های این هفته می‌توان به تجمع نیروهای مسلح در نخستین روز هفته دفاع مقدس در صحن مسجد جامع، تجمع بزرگ زنان زینبی به همت حوزه علمیه خواهران خرمشهر در همین مکان و تقدیر از پیش‌کسوتان عرصه دفاع مقدس هم‌زمان با سراسر کشور اشاره کرد.

عریضاوی به برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های هنری در خرمشهر نیز اشاره کرد و افزود: به مناسبت هفته دفاع مقدس به مدت چهار روز در سالن‌های خلیج‌فارس و فانوس خرمشهر نمایش‌های دفاع مقدس به روی صحنه خواهند رفت و نمایش‌های خیابانی با همین موضوع نیز در صحن مسجد جامع خرمشهر به مدت دو شب اجرا می‌شود.

 مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر در پایان از شناسایی 20 نقطه برای تبدیل‌شدن به ظرفیت گردشگری دفاع مقدس در خرمشهر خبر داد و گفت: 20 نقطه از آثار به‌ جای مانده از دوران دفاع مقدس در خرمشهر شناسایی و در کتابی که با همکاری اداره میراث فرهنگی و گردشگری و مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر منتشر شد معرفی شدند که باید برای حفظ و نگهداری آن‌ها اقدامات مستمری اتخاذ شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها