امام جمعه موقت گناوه:

منطق نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع از حق و مقابله با ظلم است

حجت‌الاسلام مصطفی آشناگر گفت: مقاومت ملت ایران همراه با عزت باعث شد در هشت سال دوران دفاع مقدس یک وجب از خاک میهن اسلامی  به دست متجاوزگران نیافتد و منطق نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع از حق و مقابله با ظلم است.
کد خبر: ۳۶۲۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰ - 20September 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «مصطفی آشناگر» امام جمعه موقت گناوه در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: هدف دشمنان از راه انداختن جنگ تحمیلی مقابله با حاکمیت اسلام و آرمان‌های بلند امام راحل برگرفته از مکتب اسلام بود که با روحیه پایمردی مردم نقشه آنان خنثی شد.

وی گفت: مقاومت ملت ایران همراه با عزت باعث شد در هشت سال دوران دفاع مقدس  یک وجب از خاک میهن اسلامی  به دست متجاوزگران نیافتد و منطق نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع از حق و مقابله با ظلم است.

آشناگر اظهار کرد: عزت و اقتدار امروز کشور برپایه مقاومت در سایه تبعیت از رهبری در سراسر عالم در حال گسترش است.

امام جمعه موقت گناوه گفت: روحیه مقاومت ملت ایران هم‌اکنون در دیگر کشورها از جمله یمن به ثمر نشسته به‌گونه‌ای که مردم شجاع آن کشور مهمترین تاسیسات نفتی عربستان را درهم می‌شکند.

وی با اشاره به فرارسیدن بازگشایی مدارس افزود: سند بنیادین آموزش و پرورش باید مورد توجه و اهتمام جدی متولیان قرار گیرد.

آشناگر بیان کرد: مدیران و معلمان در کنار علم آموزی توجه به پرورش روح و معنویت دانش آموزان را مدنظر قرار دهند.

وی گفت: برطرف کردن نیاز تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند و محروم در آستانه بازگشایی مدارس ضروری است.

آشناگر افزود: باتوجه به ظرفیت و قابلیت‌های فراوان این شهرستان امیدمی‌رود فرماندار جدید با همکاری دستگاه‌های اجرایی گام‌های بیشتری برای توسعه و پیشرفت این منطقه بردارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار