گام دوم/ در دیدار سردار جعفری با حجت‌الاسلام قمی مطرح شد؛

تبیین گام‌دوم و مردمی کردن تبلیغ؛ رسالت مشترک قرارگاه حضرت بقیةالله الاعظم و سازمان تبلیغات اسلامی

مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیة‌الله الاعظم (عج) گفت: تبیین گام‌دوم و مردمی کردن تبلیغ؛ رسالت مشترک قرارگاه حضرت بقیةالله الاعظم و سازمان تبلیغات اسلامی است.
کد خبر: ۳۶۲۶۵۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷ - 21September 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «محمدعلی جعفری» مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیة‌الله الاعظم (عج) به همراه جمعی از معاونین و مشاوران خود، ضمن حضور در سازمان تبلیغات اسلامی و دیدار با حجت‌الاسلام و المسلمین محمد قمی، در جلسه‌ای صمیمانه و تفصیلی به ادامه همکاری‌های جدی‌تر هر دو نهاد فرهنگی و انقلابی تاکید کردند.

در این جلسه سردار جعفری به اتفاق آقایان ساسان زارع معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه، هانی ایرانمنش مسئول عملیاتی گام‌دوم قرارگاه و حجج اسلام دَسمی و اخوان، بر تقویت بیش از پیش در تعامل و هم‌افزایی بین این دو نهاد فرهنگی و انقلابی تاکید و با موضوع اولویت‌های امروز جامعه طبق راهبری های حکیمانه مقام معظم رهبری تبادل نظر شد.

«تبیین و ترویج بیانیه گام‌دوم انقلاب‌اسلامی» و همکاری هر دو نهاد در خصوص «مردمی کردن تبلیغ» که یکی از راهبرد های مهم سازمات تبلیغات اسلامی در دوره جدید است، به ترتیب اولویت مورد تاکید جدی طرفین قرار گرفته و بر ادامه عملیاتی کردن این حوزه‌ها در تهران و سایر استان‌های کشور به صورت مشترک توافق شد.

در این دیدار محمدمهدی دادمان قائم‌مقام، علیرضا نادعلی مدیرکل حوزه ریاست، حجت‌الاسلام حریزاوی معاون راهبری استان‌ها و ارتباطات، و احمد مداحی مسئول عملیات گام‌دوم، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی را همراهی می کردند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار