مدیر روابط عمومی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛

برپایی نمایشگاه آثار هنری «قاب‌های ماندگار» در اهواز

هوشنگ نوبخت گفت: نمایشگاه هنری «قاب‌های ماندگار» به مدت یک هفته در گالری معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۶۲۹۷۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۷ - 22September 2019

برپایی نمایشگاه آثار هنری «قاب های ماندگار» در اهواز

«هوشنگ نوبخت» مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در گفت‌وپگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز، ضمن تبریک آغاز هفته دفاع مقدس اظهار داشت: از امروز شاهد برگزاری برنامه‌های متعدد فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و هنری با رویکرد مردمی در سطح استان خوزستان هستیم.

وی افزود: به همین منظور فردا (دوشنبه) شاهد مراسم افتتاح نمایشگاه آثار طراحی و نقاشی هنرمندان خوزستانی با عنوان «قاب های ماندگار» خواهیم بود.

نوبخت ادامه داد: آغاز به کار این نمایشگاه از فردا (دوشنبه یکم مهر ساعت 10 صبح) در محل گالری معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز واقع در بلوار آیت اله بهبهانی، پیچ میدان خواهد بود و علاقه مندان می توانند بصورت رایگان تا پایان هفته دفاع مقدس از این آثار بازدید کنند.

به گزارش دفاع پرس؛ نمایشگاه هنری«قاب های ماندگار» با همکاری و مشارکت روابط عمومی و تبلیغات، سازمان نشر آثار و ارزش‎های مشارکت زنان و امور هنری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان و معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز به مدت یک هفته برگزار و در معرض دید علاقه مندان به حوزه هنرهای دفاع مقدس قرار می گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار