فرمانده سپاه خاش:

بیش از 70 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در خاش برگزار می‌شود

سرهنگ پاسدار علی ثمره حسینی از برگزاری بیش از 70 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۳۶۳۰۰۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۲ - 22September 2019

سپاه خاش هفتاد عنوان برنامه ویژه گرامی داشت هفته دفاع مقدس برگزار می‌کندسرهنگ پاسدار «علی ثمره حسینی» فرمانده سپاه شهرستان خاش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان اظهار داشت: رده‌های مختلف سپاه در این شهرستان بیش از 70 عنوان برنامه در گرامی داشت هفته دفاع مقدس اجرا می‌کنند.

وی بیان کرد: سپاه شهرستان خاش همگام با سایر ارگانهای نظام اسلامی برای حفظ و احیای ارزشهای ناب اسلامی و انقلابی تلاش می‌کند که تمام برنامه‌ها با هدف اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مورد توجه قرار می‌گیرند.

سرهنگ ثمره حسینی افزود: یادواره‌های شهیدان، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهیدان، دیدار و تجلیل از خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگران و رزمندگان، اجرای همایش‌های پیاده روی خانوادگی، اجرای مسابقات فرهنگی و ورزشی، شب شعر خاطره، نواختن زنگ مقاومت و بازگشائی مدارس، دیدار با امامان جمعه، شرکت پرشور فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح و مدیران و مسئولان ادارات و نهادها در نمازهای جمعه و غیره در این ایام به اجرا در می‌آیند.

فرمانده سپاه خاش ادامه داد: مشارکت اقشار مختلف مردم شیعه و سنی در ویژه برنامه‌های گرامی داشت هفته دفاع مقدس از شاخصها و ویژگی برنامه‌های خاش در این ایام است.

سرهنگ ثمره گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی ارزشمند برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجلیل از رشادتهای شهیدان و رزمندگان اسلام است که در هشت سال دوران سخت برای کشور و اسلام افتخار و عزت کسب کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار