فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) بیرجند:

بانوان کارآفرین نیازمند نمایشگاه دائمی برای فروش محصولات تولیدی خود هستند

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) ناحیه مقاومت بسیج بیرجند گفت: بانوان زیادی در پایگاه­‌های مقاومت هستند که فعالیت اقتصادی دارند و برای فروش محصولات تولیدی خود نیازمند نمایشگاه دائمی فروش محصولات هستند.
کد خبر: ۳۶۳۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶ - 24September 2019

بانوان کارآفرین نیازمند نمایشگاه دائمی برای فروش محصولات تولیدی خود هستند«مرضیه جهان بانی» فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) ناحیه مقاومت بسیج بیرجند در حاشیه افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بیرجند اظهار داشت: بانوانی هستند که در منزل دست به تولید محصولات خانگی زده‌­اند ولی مکانی برای فروش این محصولات خود ندارند از این­ رو ما با هماهنگی با پایگاه­ های بسیج این افراد را شناسایی کرده­ و بانک جامعی از این بانوان را تهیه کرد‌ه‌­ایم.

وی افزود: این بانوان محصولات خود را در مناسبت­ های مختلف در مکان­ هایی که برپا می­ شود عرضه می­ کنند ولی این کار برای بانوان اغلب باعث زحمت است و به دلیل همین جابه جایی ها و امکان نگهداری نشدن محصولات تولیدی شان دچار سختی می­ شوند، از این­ رو بانوان فعال اقتصادی خواستار داشتن یک نمایشگاه دائمی برای فروش محصولات خود هستند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) ناحیه مقاومت بسیج بیرجند با اشاره به برپایی هر ساله نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در هفته مقدس گفت: ما هر ساله این نمایشگاه را با محوریت یک پایگاه برگزار می کنیم و در این زمان افراد فرصت این را پیدا می­ کنند که محصولات خود را در معرض دید و فروش قرار دهند.

جهان‌بانی یادآور شد: در نمایشگاه اقتصاد مقاومتی امسال نیز که به میزبانی پایگاه صدیقه طاهره(س) مسجد امام حسین(ع) بیرجند برپا است بانوان محصولات خود را در زمینه ­های عروسک­ بافی، نمددوزی، پته دوزی، گلیم بافی، حوله بافی، ترشیجات، شیرینی جات، سوخت نگار و تابلو به مدت یک هفته از ساعت 17 تا 19 عرضه می کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون دو کارگاه خیاطی و حوله‌بافی در پایگاه های حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) راه‌اندازی شده، یادآور شد: همچنین بسیج با راه‌اندازی صندوق‌های قرض الحسنه به بانوان فعال وام اعطا می‌کند تا قدمی در جهت افزایش تولیدات‌شان برداشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار