مسئول بسیج رسانه استان مازندران عنوان کرد؛

رونمایی از «مستند ناتمام» و «گل چه پایان قشنگی دارد» در مازندران

«عبدالمهدی حق‌شناس» از رونمایی دو مستند با عنوان «مستند ناتمام» کار ناتمام شهید «هادی باغبانی» و مستند «گل چه پایان قشنگی دارد» کاری از «مجید قربانی» در مازندران خبر داد.
کد خبر: ۳۶۳۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۷ - 24September 2019

رونمایی «مستند ناتمام» و «گل چه پایان قشنگی دارد» در مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «عبدالمهدی حق‌شناس» مسئول بسیج رسانه استان مازندران در نشست خبری که ظهر امروز (سه‌شنبه) در این اداره کل برگزار شد، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای رسانه و شهید «هادی باغبانی»، با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی فضیلت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا را کمتر از شهادت نمی‌داند، اظهار داشت: قلم و تبلیغ اصحاب رسانه بدون اجر و ثواب نبوده و با دعای شهدا اولین مراسم شهدای رسانه را برگزار خواهیم کرد.

وی هدف برگزاری مراسم را ترویج گفتمان امام و شهدا و ایثارگری در عرصه رسانه عنوان کرد و شعار اولین یادواره شهدای رسانه را «رسانه، رسالت زینبی، زمینه‌سازی برای ظهور برشمرد و گفت: در این مراسم ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ شهادت، تکریم از خانواده‌های شهدا را خواهیم داشت.

این مسئول با بیان اینکه ایجاد همبستگی، اتحاد و همدلی بین اصحاب رسانه از جمله اهداف به شمار می‌آید، گفت: با برگزاری این برنامه‌ها اهداف‌مان محقق خواهد شد.

وی عنوان کرد: اولین یادواره شهدای رسانه کشور به میزبانی بابلسر ساعت 9 صبح پنج‌شنبه چهارم مهر با سخنرانی سردار «غلامرضا سلیمانی» برگزار می‌شود.

حق‌شناس از رونمایی دو مستند با عنوان «مستند ناتمام» کار ناتمام شهید «هادی باغبانی» و مستند «گل چه پایان قشنگی دارد» کاری از «مجید قربانی» در این مراسم خبر داد و افزود: همچنین پخش زنده این مراسم از شبکه‌های افق و سوم سیما انجام خواهد شد.

وی با عنوان اینکه ستاد یادواره دارای چهار کمیته است، اظهار کرد: کمیته پشتیبانی، اطلاع رسانی، فرهنگی و تبلیغات و هماهنگی از جمله آنهاست.

مسئول بسیج رسانه استان مازندران اجرای شعر آیینی، گروه سرود «رهپویان ولایت»، سخنرانی و مداحی را نیز از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و گفت: هدف تبیین گفتمان شهادت، ایثار و انقلابی‌گری است.

حق‌شناس در پایان تعداد شهدای رسانه کشور را 221 شهید عنوان کرد و گفت: از این تعداد، 23 شهید مازندرانی هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها