جانشین معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح:

پیشرفت نظامی و دفاعی کشور مدیون دوران دفاع مقدس است

امیر سرتیپ «ابراهیم گلفام» پیشرفت کنونی کشور در حوزه تجهیزات نظامی و دفاعی را مدیون دوران دفاع مقدس دانست و گفت: شجاعت رزمندگان ما در نیرو‌های زمینی، هوایی و دریایی غیرقابل توصیف است.
کد خبر: ۳۶۳۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵ - 25September 2019

پیشرفت نظامی و دفاعی کشور مدیون دوران دفاع مقدس استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کهگیلویه و بویراحمد، یادواره ۲۱۰ شهید ارتش در استان کهگیلویه و بویراحمد، ظهر امروز (چهارشنبه) با حضور مسئولان کشوری و استانی و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در گچساران برگزار شد.

امیر سرتیپ «ابراهیم گلفام» جانشین معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح در این یادواره، با تاکید بر اهمیت انتقال تجربیات دوران دفاع مقدس به نسل جوان، اظهار داشت: این امر زمینه پرورش نسلی مقاوم و ایثارگر را برای آینده کشور فراهم می‌کند.

وی افزود: دشمن در جنگ تحمیلی با حمایت نظامی و تسلیحاتی ۳۷ کشور، علیه کشور ما هجوم آورد و تصور می‌کرد که در کمتر از یک هفته می‌تواند به تهران برسد؛ اما رزمندگان دلیر ما با کمترین امکانات در مقابل آن‌ها ایستادگی کردند.

امیر «گلفام» تصریح کرد: در حالی که دشمن پیش‌بینی کرده بود هواپیماهای ما دو ماه بیشتر توان پرواز ندارند؛ اما جوانان آن روز ارتش موفق شدند با تکیه بر توان داخلی، در مقابل دشمن بایستند.

وی ادامه داد: دشمن به دنبال آتش‌بس نبود؛ بلکه برنامه زمان‌بندی داشت که چه روزی به تهران برسد که مشاهده کردیم دست رژیم بعثی قطع شد؛ به‌گونه‌ای که حاکم بلامنازع خلیج همیشه فارس، ایران بود.

جانشین معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح، پیروزی‌های ایران در دوران جنگ تحمیلی را مرهون رهبری مدبرانه امام خمینی (ره) و شجاعت رزمندگان اسلام و همدلی همه اقشار جامعه عنوان و تاکید کرد: پیشکسوتان دفاع مقدس باید مقاومت و پایداری رزمندگان ما در آن دوران را برای نسل کنونی تشریح کنند.

جانشین معاون فرهنگی تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان این‌که محصولی که در مقاومت به دست می‌آید هرگز در سازش به دست نمی‌آید، خاطرنشان کرد: نباید دلخوش به چند کشور اروپایی باشیم و فراموش نکنیم این‌ها جزو همان ۳۷ کشوری بودند که آن روز «صدام» را یاری کردند.

وی خاطرنشان کرد: این نظام یک نظام خدایی است و آن روز وظیفه خود را انجام دادیم و امروز وظیفه داریم که جوانانی تربیت نماییم که پاسدار انقلاب اسلامی باشند که در سال‌های آینده شرمنده شهدا نباشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار