۱۲ داعشی در عملیات نیروهای امنیتی نیروهای عراقی کشته شدند

نیروهای امنیتی عراق 12 تروریست داعشی را در غرب عراق کشته و مخفیگاه‌های آنها را منهدم کردند.
کد خبر: ۳۶۳۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۴ - 25September 2019

۱۲ داعشی در عملیات نیروهای امنیتی نیروهای عراقی کشته شدندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، گروه رسانه‌ای «الاعلام الامنی» عراق بعد از ظهر امروز (چهارشنبه) در بیانیه‌ای از درگیری نیروهای امنیتی این کشور با عناصر داعش در غرب این کشور خبر داد.

به نوشته «روسیا الیوم»، نیروهای تیپ کماندوی فرماندهی عملیات «الجزیره» به همراه نیروهای محلی در حالی که در مناطق شمال استان الانبار و غرب استان صلاح‌الدین در حال گشت‌زنی و پاکسازی منطقه بودند، توانستند مخفیگاه تروریست‌های داعش را در منطقه «ام الطوس» کشف کرده و با تروریست‌ها درگیر شوند.

در این درگیری‌ها نیروهای امنیتی هفت تروریست داعشی را کشته و سه خودروی آنها را که حامل مهمات و سلاح بود منهدم کردند. همزمان بالگردهای عراقی نیز سه تروریست داعشی را که در حال فرار بودند، با شلیک گلوله از پا در آوردند. جنگنده‌های ائتلاف آمریکایی نیز با هدف قرار دادن مواضع تروریست‌ها دو داعشی را کشتند.

ارتش عراق امروز اعلام کرد که تلاش تروریست‌های داعش برای اقدامات خرابکارانه در جنوب موصل ناکام مانده و نیروهای عراقی توانستند دو تن از آنها را کشته و دو تروریست دیگر را بازداشت کنند.

پس از آزادسازی موصل و پایان خلافت ادعایی داعش در ۱۸ تیرماه سال ۹۶، بسیاری از تروریست‌ها به غرب صحرای الانبار و غرب استان نینوی و همچنین مناطق کوهستانی استان دیالی و کرکوک از جمله رسته کوه حمرین و کوه‌های مکحول گریختند. در طول سه سال گذشته ده‌ها عملیات پاکسازی نقطه به نقطه به دست ارتش و نیروهای امنیتی و الحشد العشبی عراق انجام شده است.

در ۲۵ شهریور گذشته نیز نیروهای الحشد الشعبی به همراه ارتش عراق برای پایان دادن به حضور عناصر باقی مانده داعش در مناطق مختلف این کشور، پنجمین مرحله عملیات «اراده پیروزی» را آغاز کردند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار