فرمانده سپاه ناحیه شاهرود مطرح کرد؛

هفته دفاع مقدس فرصتی برا‌ی تببین دستاورد‌های هشت سال دفاع مقدس

سرهنگ «محمد خوش‌قدم» گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی است تا دستاوردهای جنگ هشت‌ساله تبیین و به‌درستی به نسل بعدی انتقال یابد.
کد خبر: ۳۶۴۰۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱ - 28September 2019

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، سرهنگ پاسدار «محمد خوش‌قدم» فرمانده سپاه ناحیه شاهرود ظهر شنبه در جلسه شورای اداری شاهرود که به میزبانی فرمانداری این شهر برگزار شد، ضمن بیان اینکه طی هفته دفاع مقدس ۲۸۶ برنامه مختلف اجرایی و عملیاتی شد، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس فرصتی است تا دستاوردهای این جنگ هشت‌ساله تبیین و به‌درستی به نسل بعدی انتقال یابد.

وی ضمن بیان اینکه هفته دفاع مقدس بهانه‌ای است تا الگوسازی ایثار، ایستادگی و آرمان‌خواهی به‌عنوان گنجینه عظیم برای نسل آینده مطرح شود، افزود: سپردن کار به جوانان طبق بیانیه گام دوم انقلاب و برنامه‌ریزی در این راستا از جمله مهم‌ترین اقدامات هفته دفاع مقدس در شاهرود بود.

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود بابیان اینکه تلاش شد تا برنامه‌ها در کمیته و کارگروه‌های مختلف اجرایی شود، ابراز داشت: طی این مدت برای حفظ یاد و خاطره شهدا ۱۱ یادواره شهدا در نقاط مختلف شهرستان تدارک دیده شد و از ۷۰ خانواده شهید نیز دیدار به عمل آمد.

خوش‌قدم در ادامه تصریح کرد: یکی از برکات انقلاب اسلامی توجه به مردم ساکن در مناطق محروم و تلاش برای محرومیت‌زدایی است لذا تلاش شد تا با همراهی دستگاه‌های اجرایی کاروان خدمت راه‌اندازی و گره‌ای از مشکلات مردم گشوده شود.

وی بابیان اینکه نواختن زنگ مهر و مقاومت، روایت‌گری دفاع مقدس به همراه اعزام نمادین به جبهه در مدارس شاهرود انجام شد، افزود: گردهمایی رزمندگان، غبارروبی مزار شهدا، پیاده‌روی خانوادگی و برگزاری مسابقات ورزشی از عناوین دیگر برنامه‌های بود که در سطح شهرستان طی هفته دفاع مقدس صورت گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار