گام دوم/ مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

تداوم راه شهیدان در اجرای بیانیه گام دوم انقلاب تجلی پیدا می‌کند

سردار حسینعلی یوسفعلی­‌زاده گفت: باید برای ادامه راه شهیدان بیانیه گام دوم انقلاب را که نسخه حرکت حسینی بر مدار شهیدان و حرکت در رکاب ولایت است را اجرایی کنیم.
کد خبر: ۳۶۴۱۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۲ - 28September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، هشتمین یادواره 23 شهید مسجد موسی ابن جعفر(ع) به مناسبت هفته دفاع مقدس  با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی­‌زاده» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی، جمعی از یادگاران دفاع مقدس و خانواده شهدا در مشهد برگزار شد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این مراسم با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ریشه در عاشورای سید و سالار شهیدان دارد، اظهار داشت: امت حزب الله می دانند که شهیدان در مسیری قدم گذاشتند که امام حسین (ع) جلودار آن بودند. حضور ما در میدان های مختلف الگو گرفته از سیدالشهداء (ع) است.

وی افزود: الحمدالله 40 سال با عزت، افتخار، جهاد، ایثار، صبر و شجاعت زندگی کردیم. 40 سال ملت ما دست در دست ولی قیام کرد و تکیه بر بیگانگان را بر خود حرام کرد و با ایستادگی و مقاومت، پیروزی را ار آن خود کرد.

این مسئوول در ادامه به هفته دفاع مقدس اشاره کرد و ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره تاکید دارند که حماسه دفاع مقدس و نام و یاد شهیدان به فراموشی سپرده نشود و مورد غفلت قرار نگیرد.

وی سپس به صدور بیانیه گام دوم انقلاب توسط امام خامنه‌ای اشاره کرد و گفت: امید رهبر معظم انقلاب در این بیانیه به اکثریت جوانان جامعه است و از جوانان خواسته اند که خود را برای گام دوم انقلاب آماده کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی ادامه داد: اگر پشت سر ولایت همچون گذشته باوفا، با اخلاص، با معرفت حرکت کنیم دشمن هیچ غلطی نخواهد کرد و ضمن رفع کاستی ها، اقتصاد کشور به‌خوبی اداره خواهد شد و دشمن پاسخ بدخواهی های خود را در میدان خواهد دید.

یوسفعلی‌زاده تاکید کرد: بیانیه گام دوم انقلاب، راه روشن 40 سال آینده است. این بیانیه را بخوانیم، بفهمیم، باور کنیم و به عنوان یک سرباز آماده اجرای آن باشیم.

وی متذکر شد: برای ادامه راه شهیدان بیانیه گام دوم انقلاب را باید اجرایی کنیم. رهبر حکیم و فرزانه انقلاب از ما خواسته اند معنویت و اخلاق را افزایش دهیم، اقتصاد مقاومتی را جدی بگیریم، به دنبال سبک زندگی اسلامی باشیم، در مسیر برقراری عدالت تلاش کنیم و در حوزه تعامل با جهان عزت و اقتدار را حفظ کنیم. ما نیز به عنوان سربازان ولایت باید این خواسته های ایشان را در بیانیه گام دوم جامع عمل بپوشانیم.

یوسفعلی‌زاده در پایان گفت: بیانیه گام دوم انقلاب، نسخه حرکت حسینی بر مدار شهیدان و حرکت در رکاب ولایت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار