حجت الاسلام مروی:

نام و یاد شهیدان مکتب اهل بیت را زنده نگه داشته است

تولیت آستان قدس رضوی گفـت: همانگونه که امام خمینی (ره) محرم و صفر را عامل حفظ اسلام دانستند نام و یاد شهیدان نیز شیعه و مکتب اهل بیت را زنده نگه داشته است.
کد خبر: ۳۶۴۳۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹ - 29September 2019

نام و یاد شهیدان مکتب اهل بیت را زنده نگه داشته استبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت الاسلام «احمد مروی» در مراسم گرامیداشت سی‌وهشتمین سالگرد شهادت جوانمرد فاضل، شهید «سیدعبدالکریم هاشمی نژاد» که امروز در حرم مطهر رضوی برگزار شد با اشاره به ویژگی‌های شهید هاشمی‌نژاد اظهار داشت: شهید هاشمی‌نژاد شخصیتی بود که زندان‌ و شکنجه‌های فراوان دوران طاغوت را تحمل کرد و نقش بزرگی در روشنگری مردم به ویژه مردم شهر مشهد داشت.

وی با برشمردن هویت انقلاب اسلامی گفت: شهدا هویت انقلاب و جامعه انقلابی هستند و ما باید با همه وجود این هویت ارزشمند خود را پاس بداریم.

تولیت آستان قدس رضوی در ادامه افزود: وظیفه دوم ما این است که مسیر نورانی شهدا را به جامعه منتقل کنیم و از آن مهمتر این است که راه و مسیر عزتبخشی که شهدا انتخاب کردند حفظ کنیم. اگر بخواهیم جامعه در مسیر استقلال و آرمانخواهی استقرار داشته باشد باید نام و یاد شهدا سرلوحه کارها قرار گیرد.

وی در پایان با اشاره به سخن امام راحل مبنی بر اینکه این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگهداشته است، گفت: همانطور که امام راحل به حق فرمود این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است و اگر محرم و صفر نبود از اسلام هم خبری نبود، این نام و یاد شهیدان است که شیعه و مکتب اهل بیت را زنده نگه داشته است و پیروان اهل بیت کم شهید نداده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار