سردار شریف:

انهدام پهپاد آمریکایی اقتدار نظامی ما را ثابت کرد

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن در همه حوزه‌ها سعی می‌کند تا به ملت ایران فشار بیاورد، گفت: در عرصه نظامی، دشمن حساب کار دستش آمده است و انهدام پهپاد آمریکایی و توقیف نفتکش انگلیسی، اقتدار ما را در این عرصه اثبات کرد.
کد خبر: ۳۶۴۵۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰ - 30September 2019

وظیفه امروز جوانان تولید علم استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ دوم پاسدار «رمضان شریف» سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امشب در در آیین گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای محله «آگاهی» تهران، با بیان اینکه احساس دین نسبت به شهدا فوق‌العاده معنادار است، اظهار داشت: هیچ کار فرهنگی موثرتر از تجلیل از شهدا و خانواده‌های آن‌ها نباشد نیست که موجب الگوسازی برای نسل‌های آینده خواهد شد.

وی با بیان اینکه برخی ملت‌ها وقتی در جنگ‌ها شکست می‌خورند، تا سال‌ها از این موضوع احساس حقارت می‌کنند، افزود هنوز آلمانی‌ها و ژاپنی‌ها، حقارت شکست در جنگ‌های جهانی را در ملت‌های خود احساس می‌کنند؛ این در حالی است که خداوند متعال ملت ما را از این تحقیرشدگی نجات داد و ما تا قرن‌ها سربلند شدیم.

سردار «رمضان شریف» گفت: جوانان بسیجی ما در مقابل ژنرال‌های ورزیده و آموزش‌دیده بعثی به مقابله پرداختند و با قلب‌هایی مملو از ایمان و انگیزه، و با فتوای الهی و شرعی معمار انقلاب اسلامی، طومار حزب بعث صدام و حامیان آن را طوری در هم پیچیدند که کسی دیگر یادی از آن‌ها نمی‌کند.

وی با بیان اینکه امروز گلزارهای شهدا در هر شهر، مشارکت مردم در دفاع مقدس را نشان می‌دهند، گفت: خانواده‌های شهدا چشم و چراغ ملت هستند، به‌ویژه در محلات الهام‌بخش و برای جوانان الگو و رفتار آن‌ها می‌تواند درس‌آموز باشد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر این‌که دشمن محاسبات عمیق کرده و حساب‌های زیادی روی حمله حزب بعث به ایران باز کرده بود، تصریح کرد: اما دشمن یک چیز را محاسبه نکرده بود و آن رابطه عمیق این ملت با مبانی دینی، فرهنگ اهل بیت و نیز ارادت آن‌ها به رهبرشان بود.

وی ادامه داد: مرکز مطالعات فرانسوی‌ها طبق تحقیقات خود، اعتراف کرده است که در وصیت‌نامه‌های شهدای ما دو نکته وجود دارد؛ یکی پایبندی به مبانی دینی و دیگری پیروی از ولایت فقیه! لذا اگر می‌بینیم امروز جنگ نرم علیه خانواده‌هاست برای این است که جوانانی این‌گونه دیگر تربیت نشوند و اساس بنیان خانواده‌های ما سست شود.

سردار «رمضان شریف» خاطرنشان کرد: یادواره‌های شهدا به ما کمک می‌کند که بدانیم چگونه فرزندان خود را تربیت کنیم تا شخص مفیدی برای خود و جامعه باشند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن در همه حوزه ها سعی می‌کند تا به ملت ایران فشار بیاورد، تأکید کرد: در عرصه نظامی، دشمن حساب کار دستش آمده است و انهدام پهپاد آمریکایی و توقیف نفتکش انگلیسی، اقتدار ما را در این عرصه اثبات کرد.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها