امام جمعه گناوه:

زائران حسینی به نیابت یکی از شهدا در همایش عظیم اربعین شرکت کنند

حجت‌الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی گفت: زائران حسینی که عازم کربلای معلا در ایام اربعین هستند به عنوان نائب یکی از شهدا در این همایش عظیم الهی شرکت کنند.
کد خبر: ۳۶۴۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۶ - 30September 2019

زائران اربعین به نیابت یکی از شهدا در این همایش عظیم الهی شرکت کنند

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «سید عبدالهادی رکنی حسینی» امام جمعه شهر گناوه عصر امروز در نشست ستاد اربعین شهرستان گناوه اظهار داشت: امسال با انجام توافق بین کشورمان و کشور عراق در حذف روادید اربعین امکان تشرف تعداد بیشتری از عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) و حضور در راهپیمایی عظیم اربعین فراهم شده است که این تدبیر دولت و مسئولان قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه حضور تعداد بیشتر زائرین در این همایش بزرگ جهانی نیازمند خدمت رسانی بیشتر توسط موکب ها است گفت: همه به موکبهای شهرستان برای رفع نیازهایشان کمک کنند.

امام جمعه گناوه با اشاره به اجرای طرح نائب شهید در میان زائران اربعین خاطرنشان کرد: این طرح هرساله همزمان با ایام اربعین در بین زائران اجرا می شود که در این شهرستان نیز کارهایی برای اجرای این طرح انجام شده است.

رکنی حسینی افزود: شهدای گرانقدر که مایه عزت، اقتدار و صلابت کشورمان هستند با عشق به امام حسین (ع) و آرزوی زیارت حرم آن حضرت به فیض شهادت نائل شدند و حق بسیار یزرگی بر گردن همه ما دارند.

امام جمعه گناوه گفت: همه باید بکوشیم ادامه دهنده راه شهدا بوده و همواره مسیر زندگیمان مسیر شهدا باشد و هر کدام از زائران شهرستان که عازم کربلای معلا در ایام اربعین هستند به عنوان نائب یکی از شهدا در این همایش عظیم الهی شرکت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار