عکس نوشت؛

دیدار پیرزن اراکی با حضرت آیت الله خامنه‌ای در اوایل دهه 60

در اوایل دهه 60 پيرزنی از اراک به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌رود و می‌گوید می‌خواهم آقا را ‌ببينم، هر چي دارم و ندارم آوردم بدهم به آقا برای جبهه.
کد خبر: ۳۶۴۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۶:۴۰ - 29March 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان مرکزی، عکس نوشته ای با موضوع دیدار پیرزن اراکی با حضرت آیت الله خامنه ای در اوایل دهه 60 منتشر شد که متن آن به شرح زیر است:

بچه‌های سپاه که جلوی درب دفتر رياست جمهوری بودند گفتند: پيرزنی از اراک آمده و می‌گوید می‌خواهم آقا را ‌ببينم، هر چی دارم و ندارم آوردم بدهم به آقا برای جبهه. وقتی حضرت آقا فهمیدند گفتند سريع بگوييد بيايد داخل. يك زيلو، يك سجاده نماز، يك انگشتر يا النگو را به حضرت آقا داد و گفت: من ديگر اميدی به زنده بودن ندارم و از مال دنیا همين ها را دارم که میخواهم از طريق شما به جبهه بدهم تا دِين خودم را ادا كرده باشم.

حالتی وصف‌ناپذير در آقا به وجود آمد. وقتی عظمت اين زن را ‌ديد كه از اراك راه افتاده و هر آنچه دارد و ندارد برای جبهه‌ها آورده. وقتی که پیرزن رفت، آقا گفتند برويد آدرسش را بگيريد و در حدّ ممكن نيازهای اوليه‌اش را برطرف كنيد. آن سجاده را آقا تا زمانی كه در رياست جمهوری بودند به عنوان سجاده خودشان حفظ كردند. البته آقا چندين برابر پول آن را به حساب جبهه واريز كردند، يعنی در واقع آن را خريدند. بعد فرمودند كه بقيه‌اش هم در موزه بايد باشد.

دیدار پیرزن اراکی با حضرت آیت الله خامنه ای در اوایل دهه 60

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها