فرمانده تیپ 214 تکاوران حضرت امیر (ع) منطقه دوم نیروی دریایی سپاه:

دشمن از اقتدار و عظمت پیاده‌‌روی اربعین هراس دارد

سرهنگ «احمد دولابی» با توجه به اقتدار مسلمانان در پیاده‌‌روی اربعین حسینی (ع) گفت: پیاده‌‌روی اربعین حسینی نمادی از عظمت مسلمانان است که دشمن با مشاهده این اقتدار به وحشت و هراس افتاده است.
کد خبر: ۳۶۴۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳ - 02October 2019

دشمن از اقتدار و عظمت پیاده‌ روی اربعین هراس دارد

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سرهنگ «احمد دولابی» فرمانده تیپ 214 تکاوران حضرت امیر (ع) منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران امروز در جمع کارکنان دادگستری دشتی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر اظهار داشت: آمریکا در خلیج فارس سه بار در برابر رزمندگان ایران به ‌زانو درآمد که نشان از اقتدار و توانمندی جمهوری اسلامی ایران در منطقه است.

وی با بیان اینکه جزیره فارسی خاطرات زیادی از شکست آمریکا و اقتدار ایران دارد گفت: جزیره فارسی در 130 کیلومتری بوشهر قرار دارد و این جزیره محل خوار و ذلیل شدن آمریکایی‌هاست؛ زیرا ابهت آمریکایی‌ها سه مرحله در اطراف جزیره فارسی شکسته شد.

فرمانده تیپ 214 تکاوران حضرت امیر(ع) منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با اشاره به حماسه‌ آفرینی شهید مهدوی و همرزمانش در 16 مهر سال 1366 در برخورد مستقیم با آمریکا در خلیج فارس خاطرنشان کرد: 16 مهر سالروز شهادت مهدوی یادآور حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان اسلام در برابر آمریکا است چرا که شهید مهدوی و یارانش کار بزرگی در برابر آمریکا در اطراف جزیره فارسی انجام دادند.

دولابی تصریح کرد: شهید مهدوی و یارانش قبل از عملیات مین‌هایی در مسیر شناورهای آمریکایی قرار داده بودند که این مین‌ها سبب نابودی شناورهای آمریکایی شدند.

وی از افزایش توان تجهیزاتی و نیروی انسانی کارآمد در نیروی دریایی سپاه خبر داد و بیان داشت: امروز از لحاط توان و اقتدار، نیروهای مسلح به‌ ویژه منطقه دوم نیروی دریایی سپاه از آمادگی بالایی برخوردار هستند.

فرمانده تیپ 214 تکاوران حضرت امیر(ع) منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: نیروی دریایی سپاه دارای تجهیزاتی بروز، مدرن و پیشرفته است که دشمن از توان آمادگی رزمندگان ایرانی وحشت کرده است.

وی با تأکید بر ایمان و صلابت رزمندگان عنوان کرد: ایمان، توکل بر خدا، روحیه شهادت‌طلبی و روحیه ایثاری سبب شده ما در برابر دشمن تا دندان‌ مسلح با قدرت ایستادگی کنیم.

دولابی با بیان اینکه نیروی دریایی سپاه از لحاظ تجهیزاتی و موشکی از ظرفیت و توانمندی بالایی برخوردار است خاطرنشان کرد: الان نیروی پرتوان دریایی سپاه با امکانات و تجهیزات مدرن جلوی توطئه‌های دشمنان با اقتدار ایستاده است و تودهنی محکمی به دشمنان زده می‌شود.

این مسئول توان موشکی نیروی دریایی سپاه را بسیار بالا دانست و گفت: شناورها و قایق‌های نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس امان را از دشمن بریده‌اند و دشمن در هراس  و وحشت قرار دارد.

دولابی با توجه به اقتدار مسلمانان در پیاده‌ روی اربعین حسینی(ع) تصریح کرد: پیاده‌‌روی اربعین حسینی نمادی از عظمت مسلمانان است که دشمن با مشاهده این اقتدار به وحشت و هراس افتاده است.

وی با ابراز اینکه هر روز بر اقتدار و عظمت ایران اسلامی افزوده می‌شود تأکید کرد: رزمندگان اسلام و نیروی دریایی سپاه تمام حرکات دشمن را در خلیج فارس رصد می‌کنند و مانند عقابی بر سر دشمن فرود می‌آیند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار