برگزاری چهارمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم در همدان

مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهید «حاج حسین همدانی»، حبیب حرم در همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۶۴۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴ - 03October 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، مراسم سالروز شهادت سرلشگر «حاج حسین همدانی» روز دوشنبه ۱۵ مهر بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه امام خمینی (ره) همدان برگزار خواهد شد.

این مراسم با حضور مسئولین کشوری و لشگری، مسئولان استانی، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مردم شهید پرور همدان و سخنرانی سردار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین است.

سرلشکر شهید «حاج حسین همدانی» ملقب به حبیب سپاه، ۱۶ مهر سال ۹۴ در منطقه حلب سوریه در حین انجام عملیات مستشاری به دست تروریست‌های تکفیری به مقام شامخ شهادت نائل آمد.

این شهید معزز از بنیانگذاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همدان و کردستان و از سرداران مدافع حرم بود که در استان همدان خدمات بسیاری انجام داده است که مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت نیز یکی از یادگاران ارزشمند ایشان در استان همدان به شمار می‌آید.

اواخر مرداد امسال از سوی مقام معظم رهبری نشان درجه یک فتح به این سردار رشید اسلام اهدا شد که سابق بر این «همدانی»، مفتخر به دریافت ۲ نشان فتح از دست فرمانده معظم کل قوا به خاطر هدایت و فرماندهی موفق لشکر‌های تحت امر در دوران دفاع مقدس شده بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها