مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

پیاده روی اربعین به یک راهپیمایی معنوی بزرگ و بین‌المللی تبدیل شده است

سردار محمد علیپور گفت: حرکت اربعین به یک راهپیمایی معنوی بزرگ و بین المللی تبدیل شده است و هر ساله در این مناسبت مذهبی و اعتقادی شاهد قدرت نمایی شیعیان جهان هستیم به گونه‌ای که استکبار و ایادی اش در منطقه احساس ترس و ذلت کرده‌اند.
کد خبر: ۳۶۴۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۷ - 03October 2019

پیاده روی اربعین به یک راهپیمایی معنوی بزرگ و بین المللی تبدیل شده است

سردار«محمد علیپور» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز، با اشاره به درگیری در برخی شهرهای کشور عراق و بسته شدن برخی مرزها، اظهار داشت: با این وجود، مرز شلمچه و چذابه باز است و مشکل خاصی در تردد وجود ندارد.

وی افزود: حرکت اربعین به یک راهپیمایی معنوی بزرگ و بین المللی تبدیل شده است و هر ساله در این مناسبت مذهبی و اعتقادی شاهد قدرت نمایی شیعیان جهان هستیم به گونه ای که استکبار و ایادی اش در منطقه احساس ترس و ذلت کرده اند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان گفت: حرکت تفرقه افکنانه اخیر در کشور عراق آن هم در آستانه اربعین حسینی یک بازی کثیف سیاسی از طرف آمریکا، اسراییل و رژیم آل سعود است که قصد دارند آرامش و پیشرفت کشور عراق و دوستی دو ملت ایران و عراق و از همه مهمتر حرکت جهانی اربعین را تحت شعاع قرار دهند و آنرا به حاشیه ببرند اما به لطف خدا و زیرکی مردم عراق و تدابیر علمای برجسته نجف و کربلا این نقشه شیطانی ره به جایی نخواهد برد.

به گزارش دفاع پرس، در پی درگیری در برخی شهرهای عراق بنا به تقاضای طرف عراقی، مرز خسروی مسدود شده است اما مرزهای شلمچه و چذابه در خوزستان باز است و زائرین کربلای معلی می توانند از این مسیرها وارد خاک عراق شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها