در پیامی؛

وزیر کشور هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت

وزیر کشور در پیامی فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به فرماندهان و کارکنان خدوم و زحمتکش این نیرو در سراسر کشور تبریک گفت.
کد خبر: ۳۶۴۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱ - 04October 2019

وزیر کشور هفته نیروی انتظامی را تبریک گفتبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «عبدالرضا رحمانی فضلی» وزیر کشور به مناسبت هفته نیروی انتظامی پیام تبریکی صادر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

باسمه تعالی

سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری

فرمانده محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران همواره مشحون و مملو از افتخارها و سربلندی‌هایی است که صفحات این کتاب درخشان به واسطه رشادت‌های فرزندان مؤمن، جان‌برکف و انقلاب این مرز و بوم رقم خورده است. بلاتردید در این میان بخش بسیار بزرگی از این صفحات زرین مرهون تلاش‌های مخلصانه، مؤمنانه و بی‌دریغ فرزندان این مرز و بوم است که پای در راه حفظ نظم و ارزش‌های این انقلاب نهاده و در این مسیر لباس سبز خدمت و ایثار را در بر کردند. از همین‌رو فرارسیدن هفته ناجا فرصت مغتنمی است که اقدامات مقتدرانه و هوشمندانه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تأمین نظم و امنیت پایدار- که به فرموده رسول اکرم (ص) یکی از دو نعمت ناشناخته نزد بشر است- به آحاد ملت شریف ایران اسلامی معرفی و بازنمایی شده و از زحمات شبانه‌روزی جان‌برکفان این نیروی انقلابی و ولایتمدار تقدیر و تشکر به عمل آید.

اینجانب ضمن تکریم یاد و خاطره شهدای گران‌قدر و والامقام و تقدیر از ایثارگران نیروی انتظامی، فرارسیدن هفته ناجا را به جنابعالی، فرماندهان و کارکنان خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی در سراسر کشور تبریک و تهنیت عرض نموده و آرزومندم امنیت، اعتماد، سلامت، پویایی و نشاط حاصل فعالیت‌های جان بر کفان نیروی انتظامی باشد. عزت همگان را تحت رهبری های داهیانه فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) از درگاه خداوند قادر و متعال آرزومندم.

جانشین فرماندهی معظم کل قوا در امور ناجا و وزیر کشور

عبدالرضا رحمانی فضلی

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها