مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

ایثار نیروی انتظامی زمیـنه‎ساز استقرار سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی است

سردار محمد علیپور در پیامی فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت.
کد خبر: ۳۶۵۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۰ - 05October 2019

ایثار نیروی انتظامی زمیـنه ساز استقرار سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار«محمد علیپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در پیامی فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است برای تجلیل از مردان و زنان جان بر کف سبز پوشی که بی تردید کار و تلاش خستگی ناپذیر و ایثار بی وقفه آنان زمیـنه ساز استقرار سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی است.

دلاور مردانی که برای برقراری و حفظ آرامش و امنیت کشور و دفاع از حریم اخلاقی و اجتماعی جامعه، هم در دوران 8 سال دفاع مقدس خوش درخشیدند و همزمان در سنگرهای صف اول مبارزه با دشمن بعث حضور جانانه داشتند.

بی شک امنیت و آسایش امروز کشور، مدیون فداکاری ها و تلاش های شبانه روزی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است و جوانان ما باید بدانند که این آرامش و امنیت ماحصل خون و جان و رشادت و ایثار بسیاری از کسانی است که برای مردم و کشور و ناموس و اعتقادات شان از همه چیز گذشتند و هم اکنون این رسالت های بزرگ بر دوش نیروی فداکار انتظامی است تا بستر امنیت را برای همه مهیا کند و نسل پویا و جوان ما بتواند به قله های مرتفع جهانی دست یابد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز نیروی انتظامی، فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به تمام فرماندهان و پرسنل تلاشگر نیروی انتظامی کشور و خوزستان قهرمان که با تعهد، علاقه و پشتکار، امنیت پایداری را در کوچه پس کوچه های این جغرافیای مقدس تامین می نمایند، تقدیر و تشکر نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار