گام دوم/

فراخوان مسابقه سراسری بیانیه گام دوم انقلاب «امید ولایت» منتشر شد

مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران از اعلام فراخوان مسابقه سراسری «امید ولایت» با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب خبر داد.
کد خبر: ۳۶۵۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶ - 06October 2019

فراخوان مسابقه سراسری بیانیه گام دوم انقلاب «امید ولایت» منتشر شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، رحیم نریمانی مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به مسابقه سراسری بیانیه گام دوم انقلاب، اظهار داشت: مضامین راهبردی بیانیه گام دوم را می‌توان منشور انقلاب اسلامی در آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی دانست و این بیانیه می‌تواند موتور محرکه و اقدامی مهم و سازنده برای کشور باشد که مخاطب اصلی آن یعنی جوانان؛ جمعیتی انبوه، تحصیل‌کرده، پُرانرژی و آینده‌ساز ۳۵ میلیون نفری کشور هستند.

وی افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران با هدف بازخوانی و تعمق در محور‌های بیانیه گام دوم فراخوان مسابقه سراسری بیانیه گام دوم انقلاب «امید ولایت» را با شعار؛ «روحیه ایثار محور و توسعه پایدار انقلاب اسلامی» برگزار می‌کند.

نریمانی خاطرنشان کرد: تقویم اجرایی این مسابقه سراسری از هفته دفاع مقدس تا روز ۱۳ آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» است. نحوه شرکت در مسابقه نیز به‌صورت اینترنتی و از طریق پایگاه نوید شاهد www.navideshahed.com است و علاقه‌مندان به شرکت در این پویش فرهنگی می‌توانند پس از مطالعه متن کامل بیانیه در این مسابقه به‌صورت چهارگزینه‌ای شرکت کنند.

مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان گفت: معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با مشارکت سازمان اقتصادی کوثر به ۱۰۰ نفر از برگزیدگان این جشنواره جوایزی را اهداء خواهد کرد.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار